Is het erg pijnlijk een miskraam met 9 weken?

Discussie in 'Miskraam' gestart door MinnieJ, 17 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Daar begon het bij mij ook mee!
     
  2. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    En hoe lang duurde het daarna voordat het eruit kwam?
     
  3. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    De menstruatie krampen begonnen op zaterdag. Dit weet ik omdat ik op familie weekend was.. maandag had ik bruinverlies en ben ik voor een echo naar de verloskundige gegaan. Toen zag ze dat mijn baarmoederslijmvlies los aan het laten was. De dagen erna verloor ik bloed. De vrijdag die erop volgde kreeg ik de eerste weeen en zondag ben ik uiteindelijk alles intact verloren. Al met al duurde het een dikke week. Ik ben de laatste dagen meer gaan bewegen. Ik merkte dat wandelen de weeen opwekte.
     
  4. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.031
    3.774
    113
    Vrouw
    Bij mij hebben ze de miskraam ontdekt met 10+3 het kindje was met ongeveer 9 weken gestopt met groeien (wij hadden net 5 dagen eerder een echo gehad met bewegend kindje)

    Ik moest een week afwachten, daarna heb ik gekozen voor de pillen en die daarna ingebracht. Het duurde toen een paar uur voordat het op gang ging komen. Ik kreeg geen krampen alleen enorm bloedverlies. Ik was juist bang voor de krampen omdat ik altijd tijdens mijn menstruatie enorme krampen heb (endometriose).
    Ik heb ons embryotje opgevangen en in het water gedaan, we hebben ons kindje heel goed kunnen bewonderen en dat was heel mooi en fijn.

    Ik ben daarna nog wel met spoed naar het ziekenhuis gebracht en gecurreteerd omdat het bloedverlies niet vanzelf stopte, de vruchtzak zat voor de baarmoedermond waardoor deze open bleef staan, daarna ben ik met spoed gecurreteerd. Ik zal dus zelf niet meer snel. kiezen voor de pillen, hoe fijn het ook is om je kindje te kunnen zien.. Ik was ook enorm bang dat ik het kindje zou verliezen in de wc en voor de pijn.

    Heel veel sterkte de komende dagen. Doe rustig aan, wees lief voor jezelf, dat heb je echt even nodig. Goed aan jezelf denken. Dikke knuffel
     
  5. Mellshariff

    Mellshariff Bekend lid

    22 jun 2018
    520
    575
    93
    Vrouw
    Ik ben er met een echo van 6 weken achter gekomen dat de kindjes niet meer leefde ( was een tweeling ). Heb toen pillen gehad om in te brengen. Heb dit zelf wel als erg pijnlijk ervaren, voelde echt alsof ik weeen had en was er goed ziek van. Weet niet of dit ook kwam doordat het er 2 waren? Veel sterkte.
     
    Emma86 vindt dit leuk.
  6. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.726
    4.689
    113
    Vrouw
    Ik heb 3 miskramen gehad. Die opgewekt werd met pillen heb ik als heel pijnlijk ervaren, de andere 2 (spontane) meer als een hele heftige ongesteldheid.
    Sterkte!
     
  7. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Bedankt voor de reacties dames, net in de supermarkt weer zeurend gevoel waardoor ik dacht ik krijg diarree net als bij mijn menstruatie dus snel naar huis gefietst, maar dan zakken de krampen weer. Misschien gaat het toch deze week beginnen en moet ik even wachten met pillen...ik weet het niet. De ervaringen met die pillen zijn duidelijk zo wisselend
     

Deel Deze Pagina