Is het gelukt?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Colinn, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Aah wat een lieve reactie van je zeg!! Idd al 3 sterretjes en 2 jaar verder en helaas nog steeds niks. We blijven positief en hoop houden. Maar op het moment van een positieve test kunnen mn man en ik beide nog niet heel blij zijn. Het is nu ook nog heel onwerkelijk dat we deze test gistermiddag hadden. Vanmorgen met mn 2e plas nog eens getest. Streepje is wat lichter. Stom ook natuurlijk om dat te doen! Ik ben een middag/avond tester en misschien is mijn urine niet zo geconcentreerd geweest als gistermiddag (hoop ik dan maar). Vanmorgen erg misselijk geweest. Maarja... of dat nou komt door een beginnende zwangerschap of omdat ik graag misselijk wil zijn? Daar zal ik het weekend achter komen.

Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!!!

2. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Ik zie m! Hoop voor je op een plakker!!!!

3. Amber1994

Amber1994 Actief lid

1 okt 2014
    209
    0
    0
    Ik hoop ook dat het dit keer een plakker zal zijn ( denk namelijk ook dat je zwanger bent )
    Ik weet precies hoe je je voelt, want heb hiervoor ook 3 * gehad. Vrijdag mijn 12 weken echo en ik poep tig kleuren van angst....gewoon bang dat ze een kindje zien zonder kloppend hartje.
    Dus het niet kunnen genieten snap ik heel goed. Een onbezorgde zwangerschap hebben zit er denk ik niet meer in. Ik hoop dat ik wat rust zal vinden na deze echo, en anders na de 20 weken echo.

Succes en ik duim voor je !!!

4. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Oh wat spannend voor je!!! Heb je al eerder een echo gehad? Ik duim voor je dat je vrijdag een mooi knipperlichtje ziet en een mooi dartelend kindje!!!
    Werd vanochtend wakker met best veel ongi krampen. Nog geen bloed te bekennen maar houd mijn hart weer vast! :(

5. Amber1994

Amber1994 Actief lid

1 okt 2014
    209
    0
    0
    Ik heb al best veel echo's gehad ivm mijn achergrond.
    Deze keer met 4 wk, 5,5 wk, 6 wk ( ivm bloeding ) 6,1 wk ( toen een mooi kloppend hartje voor het eerst gezien ) 7,5 wk, 9 wk, 9,3 wk en dan morgen met 12 weken :D
    dus dat zijn er best al een hoop, maar heb toch nog steeds de angst dat het fout zal gaan. Dus iedere echo met een kloppend hartje is voor mij weer een mijlpaal.

Hoe is het met de kramp ? is dit al weer afgenomen ?
    Het hoef niet altijd wat te zeggen namelijk.

Zoals ik al zei ik verloor met 6 weken bloed.....best veel. Kreeg direct een echo bij dienstdoende gyn en die zei reken maar weer op een miskraam. Volgende dag bij vk nog een echo, die zag een mooi knipperlichtje en de bloeding ( hematoom ) Het bloeden was waarschijnlijk ontstaan doordat ik die dag veel getild had.

Heb het rustig aan gedaan, verloor steeds minder bloed en de hematoom verdween.
    Ik heb nu ook buikpijnen en voel me ook raar.....kan zijn dat ik me gewoon te veel stress om morgen, maar maak me echt zorgen of alles nog goed is. Ik hoop dat ik morgen weer gerustgesteld wordt.

6. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Oh wauw dat zijn inderdaad al een heleboel echo's! Wel fijn dat ze rekening houden met jullie achtergrond en de echo's dan ook maken. Wel erg vervelend van die bloeding. Wat zal je geschrokken zijn?! Weet precies hoe je je voelt... De allereerste keer een positieve test, wat waren we blij! Nu denken we als we een positieve test hebben; oh nou oké afwachten maar weer. Niet echt de reactie die je zou willen hebben natuurlijk. Maar daar zal je vast alles vanaf weten (helaas!!). Je hebt al een paar keer een mooi kloppend hartje gezien. Morgen zul je 'm ook vast kunnen horen! Misschien wat afleiding proberen te zoeken vandaag?

T is mooi weer hier in Friesland. Net ff heerlijk gelopen met onze hond. Krampen zijn al wat afgenomen. Alleen zo af en toe steekjes op dezelfde plek. Heb al ik sinds eergisteravond. Herken je dit? Heb ik nog nooit eerder gehad namelijk. Als ik morgenavond nog geen bloedingen heb gehad test ik dan nog eens samen met mijn vriend (ben een middag/avondtester).

7. Amber1994

Amber1994 Actief lid

1 okt 2014
    209
    0
    0
    Ik herken de krampen wel.....die heb ik ook....nog steeds trouwens.
    Ik hoor van vele dat het het oprekken van je banden is. We gaan het morgen zien. Ik heb voor de rest weinig klachten. Voorheen wel wat pijnlijke borsten, maar dat heb ik helemaal niet meer. Dus kwaaltjes zijn niet aanwezig.
    Ik schrok me idd kapot toen ik die bloeding kreeg. Alle miskramen gebeurde namelijk ook tussen de 6de en 7de week en nu kreeg ik precies met 6 weken een bloeding, dus ik dacht alweer dat het over was. Toen dat ook nog eens bevestigd werd door de gyn kon ik wel door de grond zakken. Ik dacht nee he !!! 3x op rij......hoe kan dat nou !!! Maar volgende dag toch bij de verloskundige een kloppend hartje mogen zien.

Het is en blijft moeilijk vertrouwen te houden als je al 3x een miskraam hebt gehad en nog steeds met lege handen staat. De gyn zegt dat het percentage wat uiteindelijk toch zwanger word en blijft vele malen groter is dan dat je kinderloos blijft, maar ja maak dat jezelf maar eens wijs als je om de haverklap een miskraam hebt.

Het zwanger worden is namelijk niet het probleem, het zwanger blijven wel. Zo ver als dat ik nu ben, ben ik nog nooit geweest. Dus ik duim dat ik morgen dat mooie kloppende hartje opnieuw mag zien.

Ik hoop voor jou dat jij nu ook een mooie zwangerschap tegemoet mag gaan. Eigenlijk hoop ik dat voor iedereen. Want een miskraam krijgen gaat je niet in de koude kleren zitten. Wel fijn om te horen dat je kramen weg getrokken zijn, zolang het bij menstruatiekrampjes blijven is het niet zo erg wat ik heb begrepen.

We gaan er gewoon vanuit dat het voor ons beide nu goed zal gaan :D Positive thinking :D :D

Deel Deze Pagina