Is het genoeg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amaranthas, 9 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Als ik zo jullie reacties lees hebben we genoeg. Net wat ik al dacht.
    Vriendlief probeerde het nog door te zeggen dat het vlamingen zijn maar helaas. Ik win deze discussie haha :p

Qua werk valt wel mee Tinkerbell, ik ga vrijdag al een hoop klaarmaken/klaarzetten zodat ik zaterdag niet de hele dag in de keuken sta :)

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hey maar echt, waarom discussie? Laat het hem echt zelf maar regelen, als hij het niet voldoende vindt! Dan komt hij er vanzelf wel achter en dna hou je de komende maand dat extra geld in (wat hij onnodig extra heeft uitgegeven zeg maar) en ga je leuke schoenen voor jezelf kopen :D Wie niet horen wil :p

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.199
    16.537
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mijn god wat een hoeveelheden voedsel en wat een geld kost dat allemaal wel niet hihi
    Ik zou alleen pp 2 gevulde eieren rekenen want die zijn doorgaans zeer populair.
    Veel plezier en ik hoop voor jullie dat het allemaal een beetje opgaat en anders maar doggybags aan het einde van het feestje uitdelen.

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.720
    113
    Toch nog een paar puntjes. Hoe laat verwacht je de gasten werkelijk? Want als ze begin vd middag komen vanuit Belgie zou ik een iets meer omlijnde lunch doen ipv alleen hapjes. Je hebt voor het avondeten zat, dus dan de soep met wat bolletjes kaas en een deel van de salades naar de middag, paar pakken melk erbij. Bij het avondeten kan je spaghetti en gemalen kaas toevoegen, heb je spaghetti and meatballs, als alternatief voor de patat als koolhydraat deel van de maaltijd.

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    echt meer dan zat!

Ik heb 3 broers 2 zussen, iedereen is getrouwd en heeft kinderen. Op een verjaardag komen er hier du ook (incl eigen gezin, zonder vrienden die ook komen, maar ik even niet mee tel) 22 volwassenen (sommige neefjes en nichtjes zijn al volwassen en getrouwd) 20 kinderen tussen de 0 en 14

Alss ik die voorschotel wat jij hebt gekocht kunnen we er zelf nog meer dan een week van eten ;) blijven altijd ladingen eten over, dus ik koop niet meer zoveel

Deel Deze Pagina