Volgende week donderdag de 20 weken echo, ben zo benieuwd naar het geslacht, ze dachten met 15,4 week een jongen te zien maar ik heb gehoord van een vrouw die de opleiding net heeft afgerond dat met 15 weken de nub nog niet helemaal weg is en onze baby heeft heel kort en maar 1 keer zich tussen de benen laten kijken, de echoscopist gaf ook zeker geen garantie alleen een vermoeden, mijn gevoel zegt nog steeds dat het een meid is! Raar, wie herkent dit?
Ik herken dit helemaal. Ik werd er zelfs een beetje gek van. Ik had alleen maar meiden gokjes op de nub foto met 12 weken. Met 15 weken zij mijn verloskundige dat het wellicht een jongen was, maar zij was daar ook helemaal niet zeker van. Vervolgens een geslachtsbepaling laten doen met 16 weken: een jongen! Nog steeds geloofde ik het niet helemaal, kreeg ook wel erg raare foto's mee. Vervolgens nog een geslachtsbepaling laten doen met 17.6 weken: duidelijk een jongen! Vanaf dat moment ben ik het gaan accepteren. Ik heb al 2 jongens, dus had zo in gedachte dat dit een meid was. Ik moest misschien meer het feit accepteren dat ik geen moeder zou worden van een meid. Ben nu trouwens dolgelukkig met de zwangerschap van mijn derde kereltje. Bij jou is het natuurlijk wel wat anders, want het maakt je volgens mij niets uit wat het wordt. Met 15 weken kan er bij een meid ook nog wat uitsteken, dus het zou goed nog een meid kunnen zijn. Ben benieuwd .
Voor mij precies hetzelfde, ook al 2 jongens en nu zwanger van de derde, maar ik vind drie jongens wel heel stoer en heb echt geen voorkeur!! We wachten af, dat vind ik wel heel moeilijk trouwens!
Ow kijk eens aan, jij zit in hetzelfde schuitje . Ik kon het nog niet eens volhouden tot de 20 weken echo. Ik lag er zelfs nachten wakker van .....hihi het is inderdaad verschrikkelijk dat wachten.
Bij ons komt er ook nog bij dat wij 6 dagen voor de eisprong voor het laatst hebben geklust!! Vaak zijn de mannelijke zaadcellen al dood, die van de meisjes niet!! Zou het haast bijzonder vinden als het een jongen wordt, ook de Génder test en alle bakerpraatjes, NUB etc zeggen allemaal een meid!! Ik ben heel benieuwd, misschien zegt mijn gevoel daarom wel een meid!! Nog 6 dagen tot de 20 weken echo!! Wij hadden ook een afspraak bij een pretecho buro, dat was die keer met 15,4 weken!!