Is het het leven zoals je had verwacht!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ally, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb op dit moment zeker niets te klagen.. Ik ben getrouwd met een super leuke lieve aardige knappe man. Ben SUPER gelukkig! We hebben een eigen huis en auto. Allebei een leuke baan. Geen problemen met familie's. Enige wat we nog willen is een baby! En hoop dat we zo snel mogelijk papa en mama mogen worden..
     
  2. sharon

    sharon Actief lid

    17 jan 2007
    323
    0
    0
    mijn leven is ook niet zo als ik verwacht had...
    niet dat ik ongelukkig ben..
    maar sommige dingen had ik anders gewild..
    maar denk dat vele mensen dit hebben .
    altijd is er wel iets dat je anders zou willen in je leven..
    groetjes..
     
  3. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Nee, het is leven is totaal niet zoals ik verwacht had....
    Ik had nooit gedacht dat het leven soms behoorlijk zwaar kan zijn, dat je met veel tegenslagen te maken kunt krijgen, je mensen om je heen verliest en dan ouder worden soms helemaal niet zo leuk is als ik vroeger altijd dacht... Ik dacht vroeger dat als je ouder wordt je lekker helemaal geen verplichtingen meer hebt, maar het worden er juist meer! :)

    Ik had vroeger niet echt grote verwachtingen of plannen voor 'als ik later ouder ben'. Wel dacht ik dat ik een leuke baan zou hebben, een leuk huis en een leuke vriend. Een leuk huis en een leuke vriend heb ik. Nu alleen nog een leuke baan ;) Ook had ik TOTAAL niet verwacht dat ik nu een kindje zou hebben want ik schreeuwde altijd heel hard dat ik never nooit geen kids wou :)
     
  4. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    nee, maar denk dat het ook ewl heel saai was geweest als het precies was geworden wat ik me voorgesteld had ;)

    daarbij worden mijn verwachtingen en wensen ook regelmatig bijgesteld, omdat ik als persoon ook verander.
     
  5. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb een fijne jeugd gehad, wou altijd huisje boompje beestje.
    Sinds 11 jaar ken ik mijn man
    sinds 3 jaar getrouwd
    en sinds een jaar moeder van een geweldige zoon.
    Heerlijk; geluk, liefde en gezondheid is het allerbelangrijkste.

    M'n vader is overleden toen ik 6 weken zwanger was, en dat vind ik het ergste tot nu toe wat ik heb meegemaakt, had graag gewild dat hij Steven ook had leren kennen.
     
  6. Niet meer actief

    Bij mij is het een beetje half om half, ik heb altijd gezegd dat ik op mijn 18e de deur uit zou gaan.
    Dat is mijn 19e geworden, toen heb ik samen met mijn man een huis gekocht.
    We hebben allebei een vaste baan. Dat is wel goed.
    Ik heb altijd gezegd, ik wil absoluut geen kinderen, ik wil een lekker luxe leventje leiden (pfff, wat egoistisch he :confused: ).
    Mijn ouders zijn wel gescheiden, nooit verwacht trouwens! Mijn pa is trouwens weer met een superleuke vrouw hertrouwd.
    Sinds 2,5 jaar zijn we zelf getrouwd. (zou ik ook nooit doen vroeger :) )
    We hebben eigenlijk alles, huisje boompje beestje, luxe spullen.
    En toen kaarte mijn man toch het onderwerp kinderen aan, en het was net of er echt een knop omsprong bij mij. Ineens was ik helemaal verkocht en toen zijn we er ook voor gegaan.
    Toen kreeg ik kerst vorig jaar een mk en bleek dat ik een afwijking had aan mijn baarmoeder.
    Nu ben ik gelukkig alweer bijna op de helft, joepie!
    Ik ben eigenlijk wel zeer gelukkig!
    Maar er zullen nog wel wat moelijke momenten komen, aangezien er bijv, nog niemand is overleden in onze beide families, dus dat ken ik niet.
    Oh ja, vroeger was ik ook een ontzettende work a holic, carriere maken, maar dat hoeft voor mij nu helemaal niet meer, het is nu gewoon geld verdienen en als ik bij mijn werk de deur uitstap denk ik er ook niet meer aan.
    Nou groetjes, Anita
     

Deel Deze Pagina