Is het in Limburg echt zo erg??

Discussie in 'De lounge' gestart door mw21, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    #1 mw21, 12 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2013
    Zie op t nieuws en Knmi allemaal noodscenario's wb sneeuw in Limburg :)

Aangezien er hier niets van te zien is ben ik erg nieuwsgierig! !!

Is t echt een pak sneeuw en code oranje waard??? :)

2. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

8 jul 2008
    719
    0
    0
    Hier is het best erg woon bij roermond hier staat overal alles vast en blijft sneeuwen mijn broer woont in het zuiden van limburg daar is het nog veel erger hier staat overal het verkeert stil

Is er bij jou geen sneeuw

3. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier bij Eindhoven ligt ook een heel pak sneeuw... (en ellende op de wegen!)

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Yup hier ook (omgeving eindhoven) en het blijft maar doorsneeuwen! Dag krokussen :(

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

En hier in Den Bosch maar een dun laagje, gelukkig :) Hier dus niets aan de hand, 25 kilometer verderop is het een ramp.

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Apart eigenlijk...hier helemaal niets! Het is wel koud, maar de zon schijnt en er is geen vlokje sneeuw te bekennen.

7. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Hier in Belgisch Limburg is het erg. Het sneeuwt al non stop sinds gistermiddag en alleen de snelwegen en provinciale wegen worden bestrooid. Binnendoor is het verschrikkelijk en hooguit met 40 km/u kan je er rijden.

Volgens het weerbericht zal het morgen niet meer sneeuwen en zal de zon schijnen.

8. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Zo dik ligt hier het sneeuw (zo-brabant), denk een cm of 8/9. En er komt nog meer. Dus als er hier al zoveel ligt zal het verder in Limburg nog erger zijn. Iig staat het verkeer hier ook vast.
    Bekijk bijlage 311310

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Hier in zuid limburg ligt 20 cm en het sneeuwt nog steeds flink. Veel wegen zijn (geheel) niet vrij.

Mijn zoontje wordt altijd door taxi opgehaald voor school en die kwam 45 minuten te laat... Gewoon omdat het allemaal niet opschoot. Ik denk dat hij uiteindelijk een uur te laat op school aangekomen is.

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja hier in het zuiden is het echt erg! sinds gisteren non stop met sneeuwen. Had om 8.15 uur vanochtend de sneeuw van de trappen gehaald. Kom ik om 9.15 uur terug lag er weer superveel sneeuw op :S Ook op de weg is gewoon te erg! Wordt weer tijd voor lente!!

11. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    Oow hier in Drenthe niks het zonnetje schijnt en het is erg koud.laat de sneeuw maar daar blijven haha

12. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    hier in belgie ligt er een dik pak sneeuw en is er 1500km file

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    sneeuw 12 maart 2013.jpg

dit was vanmorgen bij roermond en die krokodilwip is inmiddels niet meer zichtbaar (de handvaten dan door het pak sneeuw dat erop ligt)

14. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Yep.. Hier ligt zeker 20cm als het niet meer is... Ik ga ook lekker nergens heen.. Blijf gewoon lekker warm binnen !

Alle wegen staan vast, overal file.. Je doet een uur over iets waar je normaal 10 minuutjes over doet.. Niet normaal dit weer!

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jee, wat een ellende zeg! Hier sneeuwt het gelukkig niet, we wonen net boven Noord-Brabant, ben blij dat we de dans ontspringen. De zon schijnt zelfs een beetje.

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Jeetje!! Nou idd!

Woon in t westen en hier is t alleen koud haha

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ongelofelijk, hier (omgeving den haag) ligt niets en schijnt een stralende zon

18. Maia

Maia Niet meer actief

jeetje, ben ik blij dat ik daar niet woon ;)
    hier een stralend zonnetje me een ijskoude wind maar gelukkig geen sneeuw

19. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wat ben ik blij dat ik niet in zuid limburg woon zeg, hier gelukkig wat zon af en toe, wel enorm koud maar ach dat neem ik dan maar voor lief.

20. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

In Zaandam is ook niks van te zien (gelukkig) ;)

Deel Deze Pagina