Hier heb ik zelfs de zonwering dicht door de felle zon! Strakblauwe lucht, wel koud maar wat een verschil zeg! Sterkte/Veel plezier daar!
Wat erg zeg al die sneeuw!! Hier lekker zonnetje en mooie blauwe lucht.. Omgeving leiden. Excuus voor de gedraaide foto, hij is gemaakt met me iPhone
Ik woon naast roermond, hier ligt 12 cm sneeuw en gister sneeuwde het de hele dag, nu de halve dag. Sneeuwt niet meer. Gister was het rond 20:30 uur op de weg echt slecht, ben nu het huis niet uit geweest.
Hoe bijzonder, zo'n verschil! Ik woon in midden Gelderland, en hier staat een lekker zonnetje aan de hemel. Wel bewolkt en koud, maar ach.. Dat nemen we voor lief!
Pff bizar zulke verschillen! Hier ook koud en een ijzige wind, maar voor de rest een zonnetje en een klein beetje bewolking. Op de heggen enz zie je nog wel een heel klein beetje sneeuw/ijs liggen.
Ik heb het net opgemeten naast de deur daar is het flink opgewaaid en daar ligt 30 cm. op de tafel achterom ligt ook denk ik wel een cm of 15 en het sneeuwt ook nog steeds.
Hier niks. Wel erg koud. Als het al zo koud moet zijn mag van mij er ook wel sneeuw liggen eigenlijk. (Alleen als ik niet perse ergens heen hoef
Belgisch Limburg was vanochtend een ramp. Moesten naar Groningen, dus tel uit je winst. Tot Eindhoven konden we niet harder rijden dan 20km per uur rijden. Door de drukte en gladheid. Ben benieuwd hoe het vanavond is als we terug naar huis rijden.
Hier in Groningen is het btw prachtig weer. Koude wind, maar lekker warm in de zon. Heb een hele poos buiten met de zon op mijn rug zitten genieten. Straks weer terug naar het witte landschap, brrrr. Vorige week zaten we met bijna 20graden in de zon te genieten in een shirtje.
Hoorde dat het in het zuiden vreselijk sneeuwde. Was in de vroege middag, ik zat juist te genieten van een strak blauw lucht en zon, nu nog steeds heeeeerlijk weer. Wel koud, maar valt me mee door de zon.
Oooh.. hier ligt gewoon niks.. Ja hier en daar een vlokje en super koud... Heb t wel een beetje gehad met dat winter weer. Zon komt u maar!
Het is hier vreselijk. Vanmorgen drie kwartier over gedaan, terwijl het normaal 10-15 min is met de auto. De wegen waren echt slecht en niet goed te rijden. Vanmorgen heeft mijn man gemeten en toen was het 15 cm. Inmiddels ligt er meer.. Ik wil zonnnn!
Wij wonen in Heerlen. Mijn man heeft er vanmorgen 40minuten over gedaan om tot zijn collega te komen wat hij op moest halen om te carpoolen. Daar doet hij normaal 5-10minuten(maximaal) over... en we hebben winterbanden.. Op facebook kwam ik alleen maar foto's tegen van auto's wat van de weg geraakt waren, brr..