Hier limburg-beringen(belgie) ben vandaag niet de deur uitgegaan' Dus de auto helemaal onder haha (een witte auto) Dus ik zag hem zelfs niet staan
De lucht is blauw en volle zon. Laten we hopen dat de zon hard zijn best doet om alles te laten smelten Is echt vreselijk hier in zuid-limburg!
Er ligt hier een dun laagje sneeuw, maar het hoeft van mij echt niet meer te worden hoor! Sterkte in limburg! Hopen dat snel de lente begint
hier in limburg, maastricht is het vreselijk koud en veel sneeuw, bahbah maar het zonnetje schijnt nu wel lekker
Ooohhh ik ben zo blij dat er bij ons niks ligt!! Ben die kou al helemaal zat, laat staan een dik pak sneeuw. Hoop dat het heeeeeeel snel lente wordt.
tis hier net gestopt wipje was sneeuwvrij.. dit is in een half uur gevallen.. nu schijnt zon en dooit het weer
Wat ben ik blij dat er hier niets ligt, althans er ligt een millimeter op de stoeltjes en in het gras maar voor de rest niets, het was hier gisteren weer gewoon lekker lente hoor als je uit de wind ging zitten. Strak blauwe lucht, zonnetje, heeeerlijk! Woon trouwens in het westen.