zeurend gevoel in de onderbuik

Discussion in 'De lounge' started by ch11, Mar 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Poosje terug, weet niet precies hoe lang. Opende ik een onderwerp, met ook een zeurend gevoel in de onderbuik. Toen moest ik naar de dokter en werd ik getest op een soa, die had ik niet.. gelukkig.
    Nu een poos later heb ik het nog steeds, niet constant maar af en toe. Ben weekje terug ongesteld geweest maar heb niet echt gelet op de hoeveelheid. Nu heb ik ook af en toe lage rugpijn, nu heb ik ook een hernia maar het trekt nu niet naar mijn benen, nu ben ik vaak vroeg moe. Slaap soms wel 12 uur, heel soms heb ik een hele dag hoofdpijn.
    Nu wil ik eigenlijk niet weer naar de ha maar twijfel wel.. geen idee wat het is of wat het kan zijn.

Wie een idee..

2. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Het kan van alles zijn, maar om een goede diagnose te krijgen moet je denk ik toch echt naar je huisarts. Is de buikpijn gerelateerd aan je menstruatie? Vraag dan eens een doorverwijzing naar een gyn bijvoorbeeld. Ook kun je vragen of je huisarts eens een uitgebreid bloedonderzoek wil doen om te kijken of je nergens een tekort aanhebt. Dat zou de vermoeidheid wellicht kunnen verklaren. Realiseer je ook wel dat iedere dag buikpijn behoorlijk veel energie kost zonder dat je het in de gaten hebt. Daar kun je sowieso erg moe van zijn. Sterkte!

3. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Soms ga je door de pijn in je buik je houding aanpassen wat weer pijn in de rug tot gevolg heeft. Dat geeft weer een andere belasting op spieren in je rug en nek wat ook weer hoofdpijn tot gevolg kan hebben. En idd pijn vreet energie.

Ik heb zelf een goed jaar dag en nacht hevige buikpijn gehad. Bij mij zat er een zenuw bekneld in de buikwand, dat is 4 weken geleden operatief verholpen en ben nu weer een ander mens :D

Share This Page