SPOEDvraag!

Discussie in 'De lounge' gestart door babs81, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

mijn zoon heeft sinds 3dagen koorts..
    en klaagd over pijn in zijn oren (weet inmiddels dat er pas naar 3dagen iets aan gedaan word)
    Nu heb ik straks afspraak.. 3uur

Maar hij klaagde vaanmorgen over niets kunnen horen uit zijn linker oor.. en vreselijke pijn eraan (hij is NIET kleinzerig)

Nu hoorde ik hem net.. en hij zegt.. me oor word warm.. nou fijn knapt ie open.. MAAAAAAAAAAAR.. ER KOMT BLOED UIT ZIJN OREN!

probeer huisarts te bellen.. maar hebben tot half 2 pauze...

WIE WEET WAT DIT IS? IS DIT ERNSTIG~===

HELPPPP

2. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik weet niet wat het is maar ik had dus de andere lijn gebeld die beschikbaar is de huisartsenpost is dat hier geloof ik!

succes maar zeker bellen hoor!

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Nog een keer bellen en dan luisteren of ze nog een spoednummer hebben. Sterkte!

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    blijven bellen en anders er naar toe gaan denk ik.

5. missgwen

missgwen Bekend lid

23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    ik denk ik in de auto was gestapt als ze geen noodlijn hebben en naar de dokter toegereden.
    bloed uit het oor lijkt mij geen goed teken
    sterkte ermee

6. 2bb

2bb Niet meer actief

Gescheurd trommelvlies vrees ik, als ik jou was zou ik gewoon om 15.00 uur naar de huisarts gaan hou het oortje zo goed mogelijk droog. Het geneest vaak spontaan. De ontsteking in zijn middenoor heeft waarschijnlijk het vliesje gescheurd.

succes

7. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

de eerste hulp in t ziekenhuis?

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Naar de huisarts bellen en meestal hebben ze een spoednummer. ZO niet dan was ik naar het ziekenhuis gereden.. :oops:

Sterkte!

9. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hee meis,

Rustig amar dit is meestal niet ernstig! Ik ben bekend met dit verschijnsel. HEt is voor je zoontje in ieder geval een grote opluchting want de druk gaat eraf op deze manier. Er komt dan vuil uit en daar kan soms wat bloed bij zitten. Hij moet wel degelijk een antibioticakuur krijgen en druppels, maar je hoeft niet met spoed naar het ziekenhuis. Succes meid en voor meer vragen kun je me ook PB'en. Ik heb zelf zeeeeeeeeer regelmatig oorontsteking en ook last van een loopoor. Troost je zoontje maar goed want het doet wel echt VERREKTE pijn!

Sterkte!

10. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    als een kindje een midenoorontsteking heeft kan het trommelvlies blo gaan staan van de pus waardoor het niet meer trilt ...dus kan het kind niet meer goed horen dus dat kan heel normaal zijn voor oorontsteking.
    Dat trommelvlies kan ook kapot springen dan krijg je een loop oor wat een aangename verlichting kan zijn.
    Dit allemaal is niet erg en is niet schadelijk maar moet wel door de huisarts gezien worden .
    Hewt bloed uit het oor kan verklaart worden doordat door het springen van het trommelvlies een adertje is geknapt of door de heftige ontsteking in het oor een adertje is kapot gegaan.
    Naar mijn id is het niet ernsig .het ziet er allen heel eng uit....maar ik ben geen ats!

11. babs81

babs81 Niet meer actief

Dank jullie wel meiden

Heb net spoednummer gebeld, en inderdaad niets ernstigs.. Hij hoord nu niets meer.. Ga zo naar de ha en moet wel weer terug komen , om te kijken of inderdaad de trommelvlies gesloten is!

Dank jullie wel!

Hij heeft al bijna 10 jaar een paar x per jaar dit, maar met bloed heb ik nooit mee gemaakt
    Je schrikt er vreselijk van!

NOGMAAALS BEDANKT!

12. op verzoek TS gesloten

Deel Deze Pagina