philips airfryer, welke?

Discussie in 'De lounge' gestart door jetje86, 17 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er een? Is het echt lekker? Ik wil er graag een kopen, maar ik zie dat philips er inmiddels 4 types van heeft. 3 in de normale grootte en 1 xl. Ik dacht meteen de xl, maar ik lees nogal wat klachten over een slechtere behuizing dan de kleinere versie. Wie heeft welke en bevalt deze?

2. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Wij hebben de viva collection airfryee. Ideaal wij doen er heel veel in vissticks vlees patat. Krieltjes. Groente noem maar op. Patat is wel wat droger en sommige vlees soorten zijn ook niet zo lekker dan als je het in de pan bakt, maar je kunt het prima eten. Wij maken vaak zelf patat en dan doe je er een klein beetje olie over en dan zijn de patatjes niet droog. Al met al een ideaal ding wij gebruiken hem meerdere keren in de week en doe er veel verschillende dingen in.

3. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ik heb sinds kort de xl en vind hem super. Heb er al veel in gemaakt.
    Voor wat betreft de frietjes: Diepvries frietjes zijn er het lekkerste in na zelfgemaakt dan he.
    Moest erg wennen aan de smaak maar laatst nog eens gewone frietjes in frituurvet gebakken ...... En dat vond ik dus echt niet lekker meer!
    Went snel de nieuwe smaak!

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Wij hebben de 'normale,', de zwarte. Ideaal ding! Wij doen en vlees in (vanalles! ), en frietjes/ aardappelkroketjes en vissticks.
    Erg lekker en in een paar minuten klaar (hoeft niet eerst voor te verwarmen).
    Alleen bitterballen vind ik er niet lekker uit. Zijn niet knapperig.

5. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Wij hebben de variant van tefal, actifry. Echt super, snacks en patat heerlijk krokant en maak er regelmatig eenpansgerechten in met groenten en gamba/kip/etc

6. Mamavan2boeven

14 jul 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook de xl versie en tot nu toe alleen nog maar patat en snacks erin bereid. Verse frietjes zijn hier favoriet en de snacks van mora gaan ook goed.
    Mag ik vragen welke vissticks en hoelang jullie ze erin doen?
    Moet wel zeggen dat er de eerste 3x dat we hem gebruikte flink damp uit kwam en de brandmelders zelfs afgingen

7. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Wij hebben beide. De normale hadden we het eerst. Deze bevalt erg goed. Hij is alleen voor ons iets te klein. Je kunt er niet zoveel te gelijk in doen, waardoor we bijv. de frietjes apart aten van de kroketten e.d. Nu hebben we de XL erbij gekocht. Het enige verschil is de grootte en dat bij de XL de onderste bak vast zit.

8. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ohh klinkt goed allemaal! Wij willen onze frituurpan ook inwisselen voor een actifry maar twijfelde nog wat.

9. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Wij doen iglo vissticks minuut of 10 denk ik. Weet het eigenlijk niet eens precies ik kijk gewoon tot ze klaar zijn(bruin worden)

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik vind al die dingen (aifryer,actifryer) geweldige uitvindingen voor eenspansgerechten. Maak er vaak lekkere rijst-groentegerechten mee. Voor friet en snacks vind ik ze erg ongeschikt. De smaak haalt het niet bij uit de frituurpan en ik vind ook dat je frietjes en snacks erg snel koud zijn!

11. Mamavan2boeven

14 jul 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje hardlopertje ga het van de week proberen

Deel Deze Pagina