Dag dames, Wij willen in september twee weekjes op vakantie in Nederland. Onze meid is dan 15 maanden. Kruipt of loopt nog niet ivm heupdysplasie.maar vind zwemmen en zandbak geweldig. Nu zoeken we dus een leuk vakantiepark die voorzien is van een leuk zwembad en eventueel een binnen speeltuin. Ik kwam onder andere bij het land van Bartje uit. Is iemand hier wel eens geweest en wat zijn jullie ervaringen? Of hèb je nog een gulden tip voor het ideale vakantiepark? Ik vind zelf een binnen plaza ook wel leuk, aangezien we er toch rekening mee moeten houden dat het weer wel eens slecht kan zijn. Gr. Sannie
Ik ga ook in september een weekje naar dit park met een dreumes van dan 22 mnd en een baby van 2 mnd. Ik ben er nooit eerde geweest, maar als ik mijn oudste zo inschat had ze dit met 15 mnd ook heel leuk gevonden! Sowieso een zwembad en dieren op het park zijn volgens mij al top, en verder heeft zo'n kleintje niet veel nodig hoor! Dus zou ook kijken of het voor jezelf een leuk park is! Wij zijn overigens wel van plan om nog naar het noorder dierenpark te gaan in Emmen, en misschien nog wel te fietsen of wandelen in de omgeving.
Van het voorjaar geweest. Erg leuk park, met schone/luxe huisjes. Zandbak en zwembad leuk voor kinderen. En in de omgeving is ook genoeg te doen. Zeker de moeite waard.
Is zeker geschikt voor een dreumes, peuter, kleuter etc. Bartjes Boerderij is heel leuk als het weer wat minder is. Daar is een binnenzandbak en worden alllerlei activiteiten georganiseerd voor de ukkies. Ook is er een zwembad waarvan het dak, bij mooi weer, open kan. In de omgeving ook veel te doen wat geschikt is voor kinderen.(en papa's en mama's)
Ben er ook geweest toen mijn dochter 22 maanden was. Ze vond het er echt super. Het zwembad was toen nog niet klaar, maar volgens mij is dit nu ook erg leuk. Het huisje wat wij hadden was er mooi. We zijn een dagje naar plopsaland geweest.
Zeker een aanrader! Heel leuk park voor jongere kindjes...en in de buurt in Exloo geloof ik Kabouterland... Veel plezier,