Ik zoek behang met kikkers

Discussie in 'De lounge' gestart door Michelle04, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Lieve meiden,

Ik heb een aantal weken geleden een aflevering gezien van eigen huis& tuin waarin ze de kamer van een jongetje vn 2.5 hebben verbouwd. De titel van dit project heette " Milans' slaapkamer metamorfose". Ik ben helemaal verliefd op het behang met de kikkers dat ze daarbij gebruikt hebben en ik zou dit graag voor de nieuwe kamer van mijn zoontje gebruiken maar ik kan nergens vinden waar ze dit verkopen. Ik dacht altijd dat alles dat ze in dit programma gebruikten bij de Praxis vandaan kwam maar ook daar kwam ik het niet tegen en mijn google zoekslag heeft tot nu toe ook niks opgeleverd. Weet misschien iemand van jullie waar ik dit behang kan kopen?

Liefs Michelle

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Vaak hebben ze nogal duur behang bij EH&T, dus grote kans dat het behang van Eijffinger is...?
    Zou even bij een Roobol of andere interieurwinkel naar binnen stappen en vragen of zij het weten, maar ga er maar vanuit dat het niet goedkoop zal zijn...

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Kun je het programma niet mailen?

5. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb via de site een mail gestuurd en ik hoop snel een reactie te krijgen. Helaas stond er wel bij dat het enige tijd kan duren voordat ik wat te horen krijg in verband met het grote aantal vragen dat zij binnen krijgen:(

Ik ga ondertussen nog op expeditie bij verschillende behangzaken en ik hoop snel een leuk kikkerbehangetje te kunnen gaan plakken :D

6. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik heb die aflevering ook gezien, wat een gave kamer he! maar idd gesponserd door praxis maar misschien kan je eens op de site kijken wie ze nog meer sponseren..

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Dit vond ik op het viva forum:

Het behangmysterie is opgelost. Helaas niet naar mijn zin, maar wel opgelost.
    Het behang hebben ze speciaal laten maken voor deze aflevering en is dus nergens te koop.

Raar eigenlijk... Denk dat er heel veel mensen zijn die het behang leuk vinden.

Nu ga ik dus voor een fotobehangetje. Dank Jessie voor de link! Die is namelijk ook helemaal niet exhorbitant duur!

ook nog even de link voor je:Op zoek naar behang, maar waar te vinden? - Thuis - Viva.nl

8. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ooh boehoe :( Wat ontzettend jammer dat het niet te koop is, ik had het zo graag willen hebben! Nu dan maar op zoek naar een leuk alternatief..

Deel Deze Pagina