Meiden, ik moet ff een stukje frustratie kwijt over mijn liefdesleven. FF info overonze situatie thuis nu. Manlief en ik hebben 2 maand geleden besloten voor ons eerste kindje te gaan. Ben gestopt met de pil, na 29 dagen netjes ongesteld geworden en daarna dus niet meer. Had eigenlijk op 29 maart weer moeten zijn, maar is niks gekomen. Test was zaterdag negatief. Nu heb ik de laatste dagen best zin om met manlief te rollebollen (lees: i'm horny as hell!!!!). Alleen manlief wil/durft niet. Hij is bang dat ik spontaan ongesteld wordt zodra het te gezellig wordt in de slaapkamer.... Met andere woorden, ik begin hier zo langzamerhand behoorlijk gefrustreerd te raken... Heeft iemand een adviesje hoe ik hier mee om kan gaan??? En hoe ik malief gerust stel??? Misschien zijn er wel meer die hier mee te maken hebben gehad...
Waarom vindt hij dat eng? Als je spontaan ongesteld wordt, vindt hij dat dan eng omdat het vies is?? Tja persoonlijk zou ik ook het risico niet nemen haha dus misschien gewoon effe geduld??
en dan nog.. vaak voel je het van te voren toch aan komen en begint het gestaag met meer afscheiding? Komt er niet direct met een complete "waterval"eruit stromen . En trouwens voor het zelfde geldt heb je een keer een korte cyclus, risico op sex voor de ongie kan dan altijd?
Kijk dat probeer ik hem dus ook duidelijk te maken... Maar heb het idee dat hij het allemaal veel te spannend vind.... Ben ook bang dat hij zo'n man wordt die tijdens de zwangerschap geen sex wil want "straks doe ik de baby pijn"
Hij vind het idd erg vies, ik ook, dus dat komt goed uit. Maar ik heb niet echt het gevoel dat ik snel ongesteld ga worden... Misschien dus toch maar ff geduld hebben....
ik zou idd je setje aantrekken, hem verleiden en de slaapkamer in trekken haha of sex hebben onder de douche! ALS je dan al zou vloeien,..is het onder de douche! (man hier vind het ook niet vies, maar het komt zooo vaak voor dat we sex hebben gehad en ik ongi blijk geworden tijdens " de daad" maar das dan zoooo weinig, ff schoonmaken en klaar!) succes met je " probleem" snap best dat het frustrerend is !
Hahaha hier gisteravond nog, hele dag pijn gehad dacht echt mn ei... was hij MOE!!!!! ik heb maar een paar keer hard gezucht en naar beneden gegaan tv gaan kijken hahaha. Zegt ie doodleuk... Joh kan morgen toch ook wel! Zaad blijft soms wel tot 72 uur goed (wat ie mij had horen zeggen toen ik wat aan het lezen was, geen goede dus. Volgende keer zeggen maar 12 uur haha) Mannen....
Wees eerlijk... Zijn we toch allemaal!!!! Wil ook niet zeggen dat ik een nymfomaan ben of zo... Maar het is toch echt wel mijn meest favoriete vorm van lichaamsbeweging...
Sex onder de douche? Als je zeker weet dat je geen ei hebt een rubbertje om? Hem een lekkere rug/lichaamsmassage geven en dan lekker opg*len? ehmmm kan er nog wel meer bedenken, een ding weet ik zeker, mijn lief had het allang al opgegeven.