Hoewel ik het heel genant vind, schrijf ik toch maar dit berichtje... Ik kwam vanochtend in mijn droom klaar Ik droomde namelijk dat ik mezelf aan het bevredigen was. Ik voelde zelfs ( ja sorry hoor) mijn kietelaar helemaal kloppen en ik hoorde mezelf ook nog geluid maken whahaha. Toen ik wat meer ontwaakt was, schrok ik wel want ik dacht meteen "shit" ! Kan dit namelijk kwaad in het begin van de zwangerschap? Ik voelde namelijk wel mijn banden aan de linkerkant zeer doen . Groetjes van Sabrina
haha nee heb ik ook gehad die pijn! komt omdat je baarmoeder samentrekt. heb ergens gelezen dat tijdens de zwangerschap het boeltje daar onder beter is doorbloed en je dus sneller opgewonden bent.
Nee hoor is helemaal normaal Geniet er maar van zou ik zeggen. Straks als je verder bent dan krijg je zelfs harde buiken als je klaar komt. Is ook helemaal geen probleem...alleen soms wat vervelend na zo'n fijn gevoel.
Hihi gisteren waren we in een poezelige bui en kreeg inderdaad een harde buik na het poezelen. Inderdaad geen fijn gevoel na juist zo'n fijn gevoel. Heb eerst even een half uurtje moeten bijkomen Trouwens heeft de beeb zich niet meer gemeld vanaf dat moment, dus kon wel lekker rustig slapen
haha welkom bij de club.. Sinds ik zwanger ben kom ik regelmatig klaar in mijn slaap... Je hebt het niet in de hand,dus gewoon genieten
hahahahahahahahhaaha ik durfde er niet over te beginnen maar ik had t ook heeeeel erg! Vooral in die eerste weken...SEX ho maar want ik voelde me er niet prettig bij..maar in mijn dromen gebeurde er van alles...nu we wel weer regelmatig sex hebben heb ik het niet zo erg meer...maar eerst echt ELKE nacht.....werd gewoon uitgeput wakker
Plots wordt zoveel me dudielijk. Heb soms plots in eht middenv an de ancht een enorme zin in seks en durf mn partner neit te wekken... hoogstwaarschijnlijk droom ik wel n aanleiding... Hihi, is wel grappig
Ja ik denk ook dat het daardoor komt want heb nu zeker al twee en een halve week geen sex gehad omdat ik het niet durf. Maar dat neemt idd niet weg dat de gevoelens er dan niet meer zijn whaha dat bleek wel Maareuh elke nacht pffff haha... Ff nog een vraagje, vanaf welke week durfde je weer sex te hebben? Gr. Sabrina
Nou ik heb bij de eerste en bij deze zwangerschap gewoon gesext hoor, vanaf het begin tot het eind Kan echt geen kwaad hoor!
Hahah fantastisch! Ik vond klaarkomen vreselijk toen ik zwanger was, deed echt pijn na die tijd! En dan zo'n knetterharde voetbal in je buik, bah.
ik las bij de vlos dat hethelpt als je dan op je linkerzij gaat liggen (ennuh, het helpt hoor) Hier trouwens nog eentje die klaarkomt in dr slaap, haha (altijd al gehad, ook niet extra vaak nu ik zwanger ben.. zo af en toe een keer)
Dat heb ik dus als ik klaar kom met sex, rotgevoel ! heb het gelukkig niet bij de nachtelijkse gebeurtenissen