tja geen idee dat is altijd moeilijk te zeggen. was het veel of weinig? en helderrood...? zo ja dan is t waarsch toch ongi en zet t nog wel door... morgen gewoon doortempen!
Ja nou dat zal het ook wel niet zijn..hoop dat het dan gewoon morgen goed door zet zodat ik zeker weet dat ik een eisprong heb gehad want dat is gewoon een goed teken denk ik
Nou is echt goed door gekomen. Jammer natuurlijk maar zoooo blij dat ik uit mezelf onge ben geworden Nu maar hopen dat het zo blijft..tenzij ik deze ronde alweer met de comid ga beginnen...
Iig een goed teken. Af en toe kun je dan best wel blij zijn he met ongi M'n ff zegt nu ook wee rdat ik vorige week m'n ei heb gehad. Maar kan ik me echt niks bij voorstellen. Heb vandaag juist veel ei achtig slijm en hele erge gemene steekjes in onderbuik!
He ja dat is wel vreemd indd...ik denk dat je meer waarde kunt hechten aan slijm dan aan de temp. Alhoewel mijn temp. Nu wel wat zei
tja maar t slijm zegt bij mij nu dus ook niks... ach we zien t wel misschien volgende cyclus weer s een kortere! maandag moet ik toch naar de gyn kunnen we zien of er eitjes evt groeien of niet...
oh dat is spannend tenzij je indd je eisprong een week geleden hebt gehad, dan zal er weinig te zien zijn
nee dat geloof ik niet... heb toen echt helemaal niks gevoeld. Heb alleen gister en vandaag weer hele gemene steken onderin links en rechts maar vooral rechts. Dus zou eerder nu denken! ff heeft m na mijn temp vandaag ook alweer weggehaald!
heej wat lief dat je aan mij denkt! Nee helaas heb een echo gehad en er was nog niks gegroeit een ook geen teken dat het al was geweest. BM slvlies was nog heel dun! Zit nu aan primoluut om ongi op te wekken. Hopen dat daarna weer spontaan een eisprong komt. Moet dan bloedprikken op dag 14 en dag 21 om te zien of er uberhaupt qua hormonen iets gebeurt! Zo niet tja dan misschien toch aan de clomid oid om eisprongen te krijgen en hopen dat dat helpt! Ik blijf gewoon doortempen misschien merk ik er iets aan... Liefs Nannie
en nu ben ik met primoluut begonnen en kijk mijn temp kaartje eens vaag toch:s heb ook hele gevoelige onderbuik... vooral dinsdag had ik dat!
Heeeeej...dat ziet er veelbelovend uit Nou heb ik geen verstand van die medicatie dus weet niet wat ze doen qua temp. Maar anders ziet het er goed uit hoor Bij mij is er ook iets raars gebeurd...vandaag echo en heb teveel eitjes en als die allemaal door blijven groeien dan mogen we deze maand niks doen want dan is de kans op een drieling of meer te groot. Nou dat zijn wel 2 uiterste he...eerst niks en dan teveel...maar zie dit als een hele positieve verandering komt ook omdat ik 23 kilo ben afgevallen...dat loont dus Ik hou jouw kaartje ook in de gaten hoor Groetjes
Ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar de tempstijging komt door de primolut, niet door een eitje. Komt door de progesteron die er in zit. Heb zelf vorig jaar 3 maanden primolut gekregen en altijd tempstijgingen direct daarna gehad tot aan mijn ongi, maar was dus niet veroorzaakt door een eitje, maar door de progesteron die er in zit.
@ikzelf wat superknap van je dat je zoveel bent afgevallen zeg! kun je toch zien wat dat doet met je lichaam he. Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag? Dus nu teveel eitjes... das dan weer jammer. Wat moet je nu doen dan? @selena dankjewel ik had zelf stomgenoeg ook wel in de gaten dat het eigenlijk niet kon ineens. maar blijf lekker doortempen 14 dpo komt nu mooi overeen met moment dat ik ongi word van de primoluut dus das mooi.... Vind t wel eens leuk zo'n kaartje hihi