Nu mijn 3e ronde na mijn missed abortion en nu bijna precies een jaar geleden een bbz ............. Tsja hoe nu verder , merk dat het verder gaan me steeds moeilijker afgaat ,en het blij zijn voor anderen , die wel zwanger worden en waar het wel goed bij gaat ......... Mijn jaloezie overheerst dan , ipv dat ik blij moet zijn voor die persoon ............ Wanneer mag ik er weer aan proeven en gaat het dan wel goed , dat is wat mij op dit moment 24/7 bezighoudt , en hoe graag ik het een beetje zou willen laten rusten , het lukt me niet , ik geniet volop van mijn 2 kanjertjes , maar toch mis ik iets , ik heb nog zoveel liefde om te geven en een derde wondertje is zo welkom ............................................. Hoop dat we snel weer zwanger mogen zijn , maar mijn motto van alles komt goed , daar geloof ik op dit moment niet zo heel erg meer in .................... Hoop dat ik snel weer uit mijn dalletje zal komen , want de tijd gaat te snel om bij de pakken neer te gaan zitten ......
Ik denk dat er heel veel vrouwen zijn die jou gevoel kunnen begrijpen. Als je ergens zo naar verlangd dan is het ook moeilijk als dit langer duurt dan veracht. Ik hoop voor jullie dat er gauw een positieve test in jullie handen ligt!
Ik hoop het ook , al heb ik er steeds minder vertrouwen erin ..... Ik weet dat ik geduld moet hebben , maar dat is zo makkelijk gezegd en zo moeilijk om te hebben en te houden .... knnuufffff
Oooh Marjon, ik zie nu pas dat je mijn een pb via WBMs had gestuurd met deze link. Sorry, nu denk je vast dat mijn eigen idee beter vond dan dat van jou. Maar we zitten nu toch weer meer bij WBMs. Vind je dat niet vervelend?
Hoi Marjon, Ik ken het gevoel. Ik heb ook al 2 kids (uit een vorige relatie) en wil heel graag een kindje samen met mijn huidige man. Vanwege mijn man's slechte zaadkwaliteit hebben we sinds oktober 2005 6 ICSI's gehad, die allemaal mislukt zijn, vorig jaar april raakte ik toch spontaan zwanger, maar dat eindigde in een miskraam en zijn sinds januari overgestapt op KID. We zitten nu in de wachtweken van poging 5. Wat ik ook vind tegenvallen is dat als je al kinderen hebt er over het algemeen veel minder begrip is voor het verdriet dan als je nog geen kinderen hebt. Misschien ervaar jij dat ook wel. Wilde je in elk geval heel veel sterkte wensen. Geef de moed niet op!
als je al kindjes hebt , dan denken ze vaak dat je al "klaar" bent en blij moet zijn met 2 gezonde kindjes ...En we geven zeker de moed niet op , wil dat ons sprookje gaat kloppen en das toch zeker met nog een mooi wondertje.. jullie ook veel succes en hopelijksenl ook zwanger en we laten ze gewoon lulllen he !!!
Hoi, Marjon, Wat vervelend voor jullie,heb het zelf gelukkig niet meegemaakt,maar denk dat ik zelf ook wat moeite zou hebben als mensen in je omgeving (probleemloos) zwanger worden... Hoop voor jullie dat je binnenkort een goede zwangerschap en een gezond kindje mogen krijgen..