Hoi dames, ik ben nu 6 weken zwanger. Afgelopen week ben in de hele nacht en ochtend misselijk geweest en elke ochtend bezoekje aan de wc om te braken. Maar tot mijn verbazing werd ik vanochtend wakker zonder een second misselijk te zijn. Is dit normaal of moet ik mij zorgen maken? Is het normaal de je symptomen het ene moment heeel heftig kunnen zijn en het andere moment weer helemaal niet?
Goed om te horen haha. Na mijn 2 miskramen ben ik echt bang voor alles wat er wel en niet gebeurd haha. Dank je wel! Jij ook gefeliciteerd!
Ja hoor, ik heb net hetzelfde voorgehad twee weken geleden Elke dag misselijk opstaan, en dan plots een goeie dag --> compleet in paniek. 't Was nergens voor nodig, 2 dagen later was ik misselijker dan ooit tevoren
Snap ik! Geniet lekker van het even niet misselijk zijn! Haha dank je, maar mijn zoontje is inmiddels 4,5 maand
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap allereerst . Tijdens de zwangerschap hoef je niet iedere dag last te hebben van kwaaltjes. Dat je 1 dag misselijk bent zegt natuurlijk niets over hoe het gaat.