ovulatie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ennasil, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

Hallo,
    Mijn man en ik hebben een kinderwens.
    Nu helaas heb ik een zeer onregelmatige cyclus tussen de 40 en 65 dagen. nu gelukkig de laatste keer 39 dagen. Ik heb nu 2 volledige cyclussen getemperatuurt maar helaas kan ik er geen zekere eisprong in vinden. We zijn nu met de 8ste maand begonnen en er beginnen toch twijfels te komen. of dit nu allemaal geen verloren maanden zijn? we proberen om de dag gemeenschap te hebben zodat we zeker weten als er uberhaubt wel een eisprong komt we die iniedergavl niet missen. cervixslijm heb ik ooit 1 keer gehad gelijk na de stop met de pil. daarna helaas niet meer.
    dit alles bijmekaar maakt me toch een beetje onzeker.
    heb ik wel een eisprong?
    zou er mischien wat anders aan de hand zijn?
    ik heb ook regelmatig onzettende pijn bij mijn schaamstreek/been een ontzettend beurs gevoel.ovuatie testen blijven de gehele cyclus licht positief

p.s mijn mestruatie is op mijn 16 e ook opgewekt door homeothaat

mijn vraag: wat is uw mening hierover?

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo

Vervelend dat je cyclus zo onregelmatig is.
    Maak een afspraak bij de huisarts om dit bespreken.
    Maar hou er rekening mee dat hij/zij toch eerst een jaar wilt afwachten na het stoppen van anticonceptie.

Groetjes Ineke

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik ben nu ongeveer een jaar gestopt met de pil. maar ben acht maanden geleden begonnen om aktief zwanger te worden.inmiddels heb ik contact gehad met de huisarts en die heeft een verwijsbrief gemaakt voor de gynacoloog. ze was het toch wel met me eens dat die 8 maanden mogenlijk wel verloren maanden waren. of iniedergeval de kans klein was. morgen bellen voor een afspraak. ik ben benieuwd:)

Deel Deze Pagina