dag meiden! even een vraag.. ik verlies sinds gister af en toe wat slijmdraadjes met beetje bloed erin.. heeeel soms met afvegen vannochtend ook weer een klein beetje. net even van binnen gevoeld met een wattenstaafje.. geen bloed meer te bekennen! Heeft iemand van jullie dames hier ook ervaring mee een aantal dagen voor het testen en en tijdens de test zwanger bleek te zijn? liefs xx
Ik heb hier helaas geen ervaring mee. Misschien restjes bloed van de innesteling? Over een paar dagen weet je het, spannend hoor!
Laten we het hopen! het het beetje bloed is helemaal vertrokken alsof het nooit geweest is spannend!! nog een paar dagjes afwachten! liefs xxx
Hey lezers...(sorry dat ik hier mijnverhaal kwijt doe maar krijg nergens bericht over) Ik zit met het volgende: vorige maand heb ik mijn regels gehad op ongeveer 13e van de maand juli. ben het elke maand rond die tijd. wat er nu is anderhalve week geleden had ik enorme buikpijn steken in mijn buik ook tijdens sex het deed verschrikkelijk pijn. rond 11,12 augustus heb ik 1 dag lichtroze verlies gehad! ik denk namelijk dat mijn regels moest komen. sinds gisteren heb ik enorm last van mijn borsten voelen aan als blauwe plekken zwaar hard zijn ze niet. tepels zeer gevoelig. en heb mijn regels deze maand nog niet gehad. Mijn vraag is kan het zo zijn dat ik dan idd zwanger ben? zou iemand mij hiermee kunnen helpen?? Dank jullie wel! xx
Nou als jij een regelmatige cyclus hebt.. en je zou het allang moeten wezen.. zou ik zeggen gooi er morgen eens een testje tegen aan! de symptomen die je verteld komt wel vaak voor bij een zwangerschap! ik had precies hetzelfde toen ik in verwachting was van me dochter heel vaak steekjes onderin de buik.. en me borsten deden gigantisch zeer! zou zeggen TESTEN!! keep us posted liefs xxx
Dank je wel voor de snelle reactie..Carien xx Ik heb inderdaad een regelmatige menstruatie.. Maar omdat ik licht roze verlies had dacht ik dat het dit keer begin van mij regels moest zijn ma dat heb ik nog steeds niet. ik ben bang dat het te vroeg is om te testen. ik die er totaal geen verstand van heeft denkt dat het te vroeg is haha.. maar de pijnlijke borsten heb ik soms ook wel als ik het moet worden ma na vorige week die hevige pijn was ik heel bang dat er iets mis met me was. en dat ik na de dokter zou gaan als het zo door bleef gaan.. ma na een dag was de hevige pijn in me buik en pijn tijdens sex weg. Ze zeiden me dat het kon zijn dat ik me eisprong had. maar ja ik wacht het nog ff af. Mabey nu ik eraan denk zou ik het wel willen dat ik het was!! nooit aangedacht tot vandaag!
Hoihoi!! ...Normaal gesproken heb ik vanallerlei klachtjes voordat ik ongi moet worden, nu bijna nergens last van?!?! Ben altijd een week lang van slag, zere borsten, moe, chaggie etc.. Maar dit keer weinig klachtjes, af en toe snap ik er niets meer van...!
hai meiden! ik heb nu licht bruin verlies.. stel ik zou zwanger zijn zou het ongv. 3 weken & 4 dagen zijn. Zou je dan al last kunnen hebben van bruin verlies?? liefs xxx