Is het mogelijk om pas na 2 weken positief te testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Noraaa, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noraaa

Noraaa Lid

18 mrt 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb morgen 3 weken geleden de laatste genomen. Maar ik ben totaal niet consequent geweest met het slikken

2. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Weet niet precies aan wie je t vraagt, maar ik ben in juli 2013 gestopt. Toen nog twee maanden met condoom gedaan om te ontpillen. Eerste keer zonder was toen gelijk raak, maar geen blijver. En nu weer zwanger na eerste menstruatie na miskraam.

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik testte pas 2 weken na mijn NOD positief. Echter bleek ik een cyclus van 6 weken te hebben gehad ipv 4 en dus pas veel later een eisprong. Mijn NOD was dus ook 2 weken later..

4. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Kan ja.. ik heb positief getest bij bijna 6 weken zwangerschap. Alle testen waren negatief en een week later voor de laatste keer testen en die knalde.. 3+ weken.. Van de een op de andere week dus.. :)

Geen idee hoe dat kan.. Weinig Hcg??

5. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

16 feb 2014
    1.217
    116
    63
    Ik ben een week overtijd en ben benieuwd hoe mn test morgen is.

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mijn schoonzusje heeft pas bij 7 weken positief getest. En dan ook maar een vaag lijntje. Heeft ook nooit een knaltest gehad.
    Toen ze de eerste echo kreeg was ze ook gewoon al 7,4 weken. Kloppend hartje en alles.

7. Noraaa

Noraaa Lid

18 mrt 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties allemaal! Vanmorgen weer negatief getest, weet echt niet meer wat ik moet denken. Heb nog nooit een menstruatie over geslagen en al die kleine dingetjes er om heen.. Maar als het wel zo was zou ik denk ik toch meer moeten voelen en positief testen natuurlijk

8. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hoe kan dat toch? Misschien toch naar de HA?

9. Hoek

Hoek Actief lid

11 dec 2013
    442
    0
    0
    Vrouwelijk lichaam. Een groot geheim af en toe. Nu kan ik gaan zeggen laat t los en t komt als t komt, maar ik weet dat is heel makkelijk gezegd. Voor nu, test gewoon over een maand weer. Klinkt lang, maar steeds om de zoveel dagen geeft voor jezelf een hoop stress...

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik denk toch dat het aan het slordig slikken van de pil ligt, sorry.Het zijn immers hormonen die je slordig ingenomen hebt?
    En het is normaal dat je tijdens het slikken van de pil een regelmatige kunstmatige cyclus hebt. Je natuurlijke cyclus ligt plat en het wordt allemaal geregeld door de pil.

Waarom denk je dat de meeste vrouwen eerst moeten ontpillen als ze gestopt zijn met de pil? Vaak hebben vrouwen na pilstop niet direct weer een keurige natuurlijke cyclus van 28 dagen. Het kan wel tot een jaar duren voordat alles weer normaal is.

Gezien je negatieve testen denk ik dan ook heel eerlijk dat je niet zwanger bent, maar dat je lichaam van slag is door het slordig slikken van de pil.

Vraag anders een bloedtest aan bij je huisarts of laat een echo maken door een verloskundige als je nog steeds denkt zwanger te zijn.

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben het met Be Happy eens!!;)
    Je bent niet "overtijd" maar je cyclus ligt overhoop!

Deel Deze Pagina