Hoi meiden Ik heb een vraag is het waar dat je 5 dagen voor je eisprong al vruchtbaar bent want ik heb 2 dagen geleden gevreeen en nog 2 x ervoor want heb lage rugpijn niet misselijk heb nu al pijnlijke borsten aan de zijkanten en een raar gevoel in me buik soort vol gevoel Ik ben een paar nachten steeds wakker geweest Ik ben zoooo melig en daarna chaggie soms weet ik niet waarom Me vriend zegt ook al dat ik dingen vergeet en dat klopt ook wel En als ik naar de wc ga heb ik niet zoveel last van plassen maar zit er soort druk op (geen pijn) Ik zou heel graag willen weten hoe jullie erover denken Ik denk dat het nog veel te vroeg is om te gaan testen Liefs Tijgertje23
Je kunt natuurlijk je eisprong al gehad hebben en dus goed op tijd geklusd hebben Je moet niet teveel van de banner uitgaan, dat is ook maar een richtlijn he. Maar om dan nu al zoveel klachten te hebben? ik weet het niet... Ik heb ook al een paar keer wat van 'de' klachten gehad de week na mn eisprong en ik ben nog steeds niet zwanger verklaard... helaas Maar goed, je bent 3 dagen voor je eisprong een beetje vruchtbaar, 2 dagen ervoor iets meer en de dag ervoor heel vruchtbaar... 5 dagen lijken me toch iets TE vroeg (tenzij jij nu dus een vroege eisprong hebt gehad)
5 dagen voor je eisprong vruchtbaar zijn is onmogelijk!. je bent immers tijdens je eisprong vruchtbaar. echter kun je je eisprong wel veel vroeger hebben gekregen dan volgens de vele berekeningen. daarnaast kunnen de klachten ook komen van een eisprong. daar had ik ook last van. soms moest ik zelfs spuugen tijdens mijn eisprong.
Bedankt meiden Ik hou het gewoon in de gaten want het is best vervelend hoor dat je lichaam behoorlijk gek kan maken want heb nog steeds last van de onderrug Liefs Tijgertje23
ik denk eerlijk gezegd dat je deze klachten hebt omdat je je eisprong hebt / of die eraan zit te komen.