Hoi! Ik heb als goed is vanaf gisteren mijn eisprong. Eergister hebben we geklutst en vanochtend rond 4u had ik ineens heel erg buikpijn! Ik kon niet meer slapen 3 uur lang:s Heb dit nog nooit gehad. Herkent iemand dit?
dan is mss ipv gister je eisprong vannacht je eisprong.ik voel em ook altijd heel duidelijk een heftige steek en dan nog buikpijn een tijdje succes dat word weer klussen vandaag
waarschijnlijk had je dan vanacht je eisprong! ik voel het ook altijd! goed geklust dan. de zaadjes liggen al op de loer! succes!
Hoi Cindy, Vorige week Zaterdag zou ik ook volgens de berkeningen me eisprong moeten hebben. Wij hebben die woensdag geklust die vrijdag die die zondag... Ik ben die zondag nacht rond half 6 wakker geworden van een heel zeurend gevoel ikme buik... Zo zeurend dat ik niet stil kon liggen. Ben me bed uit gegaan en op de wc gaan zitten omdat het daar heel koel is. Ik moet zeggen dat ik me eisprong nooit voel dus weet ook niet of dat hem dan geweest kon zijn. De buikpijn dee zo pijn dat ik er zelfs heel misselijk van werd. De buikpijn was niet constant dat is het gekke. Het kwam op dan voelde ik mezelf heel misselijk worden en en deed het zo pijn, dit houden 1 minuut aan en dan voelde ik het weer wegzakken en trok de misselijkheid ook weg. Dan had ik een minuut nergens last van en zo herhaalde het ritueel... En dit duurde bij mijn ook iets van 3 uur. Ben maar uit bed gebleven want als ze pijn en misselijkheid kwam kon ik echt niet stil liggen en kreeg ik het onwijs benauwd. Weet niet of jij dit ook zo ervaren hebt? ik heb na 2 uur 2 paracetomolletjes ingenomen en ben terug gegaan naar bed waar ik doodmoe weer in slaap viel.... Was zo moe van die pijn. groetjes Samantha
Ik denk dat ik ook goed heb geklust Bij mij deed het ook paar uur zeer.. Overdag heb ik nog beetje last, lijkt dat ik spierpijn heb v het buiktrainen. Vooral bij het lopen. Bedankt voor jullie reactie, hopelijk is het de eisprong,.. En dat het snel overgaat! Heb ook paracetamol genomen.
Ik heb vanaf woensdag ook om de dag geklust. Gisteren als laatst. Gisteren had mijn eisprong plaats moeten vinden, maar ook ik heb sinds vanochtend een flinke steek in mijn buik, dus misschien pas vandaag een eisprong. Ik neem aan dat als de eisprong in de afgelopen dagen is geweest of nu, dat er genoeg geklust is voor een eventuele zwangerschap? De zaadjes blijven toch altijd 'wachten' als een voorraadje voor het ei? Of moet ik vanavond of morgen nog een keer klussen?
Ow als je eisprong vandaag is zal ik voor de zekerheid nog eens klussen maar eigenlijk is het beter de dag daarvoor te klussen, omdat de zaadjes nog wel paar dagen blijven. Dus als goed is heb je het goed optijd gedaan
kun je op eisprong ook klussen? me vruchtbaare dagen zijn van af morgen tot donderdag. en de eisprong is op vrijdag. en we hebben weekend ookal geklust.
Ik had 2 weken geleden opeens een felle steek aan de rechterkant. Ik dacht meteen aan mijn eisprong, want dat had ik ook de ronde dat ik zwanger raakte. Maar ik had geen vruchtbaar slijm ofzo. Een week later nog een keer, maar dan links, en een paar dagen later wel veel vruchtbaar slijm. Geen idee wanneer mijn eisprong is geweest dus... Straks krijgen we een tweeling haha
Ik heb ergens gelezen: "Als u weet wanneer er een eisprong is, moet u vooral rond die tijd vrijen. De meeste zwangerschappen ontstaan na het vrijen in de zes dagen vóór de eisprong." Dus toch beter voor je eisprong