Lieve meiden, Door omstandigheden van helse pijnen in mijn nek ben ik afgelopen week zwaar onder de morfine gezet. Ik was hier zo van van de kaart dat ik gewoon me pillen vergat te slikken. Ik zat in me laatste strip week had donderdag te laatste moeten pakken voor mijn stopweek maar dit werd dinsdag een dubbelen ( ook die van maandag). Ik ben gister ongi geworden en normaal stop ik dus op donderdag en begin ik vrijdags weer. Moet ik nu morgen ( dus dinsdag) of woensdag weer beginnen met mijn nieuwe strip?
Na je stopweek inderdaad gewoon weer beginnen. Je dagen zullen dan misschien wat verspringen, maar als je langer wacht heb je kans dat je lichaam zelf hormonen gaat aanmaken die evt een eisprong kunnen veroorzaken! En dat wil je niet neem ik aan!
Nee op dit moment ( nog) niet. Ik heb zelf pcos dus de kans is niet heel groot dat ik weer in verwachting raak maar goed...
als ik het goed lees moet je woensdag weer beginnen. dus vorige week dinsdag de laatste gehad. 21 dagen innemen en 7 dagen niets.