Is het mogelijk?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mom2Be92, Feb 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

Oct 17, 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Hoi dames,

Ik vroeg me wat af. 19 jan ben ik ongesteld geweest, vorige week dinsdag had ik duidelijk mijn ovulatie volgens de gyn. Ik voel me sinds de weekend niet lekker... Maagpijn en vandaag misselijk... Zo erg dat ik vanmorgen stond te kokhalzen toen ik een tosti met kaas voor me dochtertje was aan het maken. Heel de dag niks gegeten door de misselijkheid... Zelfs een sigaretje ging niet vond ik in ene vies...kan het al zijn dat dit zwangerschapssymptomen zijn? Vanaf de derde week?
    Ik weet wel dat ik met me dochtertje wel heel vroeg positief hebt getest.... Maar ik durf het niet te dromen aangezien we al meer dan 1 jaar bezig zijn en ik sinds kort erachter ben gekomen dat ik pcos heb!
    Zal ik zwanger kunnen zijn?

Ps heb rond 4 uur wat gegeten maar misselijkheid is er nog steeds...en ik moet ook de hele tijd boeren maar misselijkheid gaat niet weg...en heb ook al 2 rennies op😞😞

Alvast bedankt voor jullie tijd!

2. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Er heerst momenteel erg griep, dus het kan volgens mij eerder daarvan komen dan van t hele lage hcg dat je op dit moment in je lichaam hebt als je zwanger zou zijn.

Even testen dus!

En als je zo graag zwanger wil worden begrijp ik niet waarom je nog rookt?

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    toch even testen :)

Maar indd, griep heerst ook, ik was woensdag geveld door griep, donderdag manlief en van het weekend dochterlief.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zwangerschapssymptomen ontstaan door HCG.
    Dus je kunt nu wel testen. Als je klachten door HCG komen, zou dat zichtbaad moeten zijn op een test.
    Zo niet, dan kan het de griep zijn die momenteel vreselijk rond gaat.

5. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

Oct 17, 2013
    521
    4
    18
    Almere

Ik heb pcos dus natuurlijk zou de kans heel klein zijn en de hoop hou je toch:/
    En tja ik stop pas als ik weet dat ik zwanger ben...ieder met hun eigen keuze denk ik dan....er zijn ook mensen die tijdens hun zwangerschap roken...wat ik niet vind kunnen maar ja

6. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Roken verkleind de kans op zwanger worden. Ieder z'n eigen keuze

7. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

Oct 17, 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Het zal maar de buikgriep zijn:(
    Bedankt dames:)

8. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Roken heeft een nadelig effect op de kwaliteit van je eicellen. Aangezien je PCOS hebt, is het al moeilijk om tot een eisprong te komen. Door het roken wordt de kans op een goede eisprong en een bevruchting nog veel kleiner. Dus gezien je situatie zou ik zeker overwegen om te stoppen met roken.

Als je verder gaat in het medische traject, word je waarschijnlijk ook niet verder geholpen als je nog rookt. Dat betekent dat je niet aan de hormoonmedicatie mag en dat je niet in aanmerking komt voor IUI of IVF/ICSI. Misschien toch iets om over na te denken? ;)

9. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

Nov 5, 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer is jouw NOD? Het kunnen 2 dingen zijn..griep of zwanger hihi.
    Spannend!

En wat betreft dat roken... Ik rook zelf ook. En we weten allemaal dat t niet goed is, maar dat bepaalt ieder voor zich.
    En zodra je een positieve test in handen hebt, dan ga je er toch wel voor :)

10. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Natuurlijk mag ieder voor zich weten of hij/zij wel of niet rookt.

Als je echter in het medische circuit belandt, ben jij niet meer degene die de regels bepaalt. ;) Het kan dus zijn dat je niet in aanmerking komt voor hulp en verdere behandeling als je nog rookt. Dus wel iets om rekening mee te houden.

Share This Page