Hoi meiden Kan iemand even mee denken? Ik had vorige maand een cyclus van 35 dagen. Nu ben ik bezig geweest met ovulatie testen en teste ik positief op 31-5 volgens de berekening zou ik dan rond 22 mijn menstruatie moeten verwachten.. Maar klopt dit wel met mijn eisprong? Ik kwam zelf namelijk uit in een kalender dat ik rond de 17e ze al moet krijgen... Moet heel even weer inkomen.. Met m'n zoontje namelijk niks bijgehouden dus moet weer even opnieuw in komen.
Een kalender zegt niks die berekent een gemiddelde omdat je vorige cyclus 35 dagen was maar wil natuurlijk niet zeggen dat dat nu ook t geval is
Nee daarom juist maar omdat ik begon positief te testen Met ovulatie testen op de 31ste zou ik dus graag willen weten wanneer ik ong kan testen eventueel hihi
31ste positieve ovulatie test uiterlijk 2 juni je eisprong als je dat dan aanhoud zodat je niet te vroeg test zou je op 17-06 15dpo zijn dus ongesteld moeten zijn ongeveer Maar een positieve ovulatie test is geen garantie dat je een eisprong heb
Ik had nu wat roze bloedverlies met afvegen... Dit kan toch niet meer zijn van een eventuele innesteling? Want als ik me cyclus bereken kom ik niet uit op 17 maar 21 juni ..