Hadden jullie toename cervixslijm naa bevruchting?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kgulik, 20 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kgulik

kgulik Actief lid

10 feb 2016
    165
    4
    18
    Vrouw
    Hoi dames,
    Ik zit in ronde 9 en word een beetje moedeloos. Voel nu alweer precies dezelfde dingen die ik altijd na de eisprong voel en die altijd resulteren in ongesteld worden (zoals nu alweer menstruatieachtige buikpijn terwijl ik pas menstrueer over ongeveer anderhalve week maar ik heb dit steeds al enkele dagen na de eisprong). Dus denk dat ook deze ronde weer niet geslaagd is

Ik vroeg mij af; Hadden jullie een toename van cervixslijm snel na de bevruchting of juist na de innesteling? Of pas echt later of wellicht helemaal niet?

Groetjes

2. WWJD

WWJD Niet meer actief

Hier geen pijl op te trekken geweest voor m'n NOD wat betreft menstruatiekrampen en ongesteld worden of juist zwanger zijn. Ik was meerdere keren overtuigd ongesteld te worden vanwege dat en was toch zwanger.

Cervixslijm werd hier wel meer maar pas na NOD.

kgulik vindt dit leuk.
  3. Maankindje

Maankindje Bekend lid

20 jun 2022
    807
    819
    93
    Vrouw
    Wat ontzettend rot voor je dat je al zo lang bezig bent :( het antwoord op je vraag rondom cervixslijm/afscheiding: bij mij was er nu ik zwanger bleek niets anders dan anders. Geen melkachtige afscheiding, wat een zwangerschapssymptoom zou zijn. Tot op de dag van vandaag niet.
    Menstruatiekrampen waren ook hetzelfde als in andere maanden. Ik merkte aan helemaal niets voor NOD, en ook de week daarna niet, dat ik zwanger was. Enkel de pijnlijke borsten, maar die had ik wel vaker voor NOD.
    Ik weet hoe ontzettend lastig het is als een zwangerschap uitblijft (zie mijn handtekening). Maar het proberen los te laten is toch het beste. Symptomen zeggen zo weinig, je lijf kan je zo voor de gek houden. De maand voordat ik zwanger werd en ik absoluut niet zwanger kon zijn, moest ik nog gniffelen om hoe ‘zwanger’ ik me voelde voor NOD. Ontzettend moe, misselijk. De maand erna, toen ik dus wel zwanger bleek, had ik nergens last van.

Heel veel succes met afwachten en hopelijk heb je snel een positieve test in handen!!

kgulik vindt dit leuk.
  4. kgulik

kgulik Actief lid

10 feb 2016
    165
    4
    18
    Vrouw
    Dankjewel voor je berichtje. Ja je wordt zo onzeker over je lijf en elke maand neem ik me voor er minder op te focussen maar na de eisprong doe ik dat toch steeds weer. Ik blijf duimen!

5. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.149
    3.157
    113
    Vrouw
    Deze vraag Google ik ook elke maand :rolleyes:

kgulik vindt dit leuk.
  6. kgulik

kgulik Actief lid

10 feb 2016
    165
    4
    18
    Vrouw
    Haha ja heel herkenbaar

7. LiefsvanIen

LiefsvanIen Actief lid

10 mrt 2023
    102
    118
    43
    Vrouw
    Yep ik had flinke toename 2 dagen voor de dag dat ik moest gaan menstrueren (maar zwanger bleek te zijn). Vond het zelf een beetje gek moment omdat ik tijdens de eisprong had verwacht.. toen had ik bijna niks.

succes en sterkte! X

8. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.012
    1.557
    113
    Vrouw
    Hier juist niet. Slijm zoals rond de eisprong heb ik nu, 10 maanden na bevalling, niet meer gehad sinds de eisprong die m’n dochter is geworden. Heb ook nog geen menstruatie gehad.

9 rondes voelt lang maar is gelukkig nog normaal. Heb je verder een regelmatige cyclus etc? Hopelijk is het snel raak!

9. kgulik

kgulik Actief lid

10 feb 2016
    165
    4
    18
    Vrouw
    Ja het voelt inderdaad zo lang. De eerste was er na 6 maanden. Ben dan nu bang dat er iets mis is ofzo maar dat is gewoon angst. Mijn cyclus is nu meestal rond de 31 dagen, soms paar dagen minder of langer maar vrij regelmatig. Maar voor zekerheid gebruik ik ovulatietesten alhoewel ik het voort aan mijn cervixslijm echt goed kan merken of ik vruchtbaar ben of niet. Bijzonder hoe het lijf werkt haha

10. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Nee juist niet. Normaal na eisprong wat dikkere afscheiding maar als ik zwanger ben tot NOD juist echt niks. Pas dag of 2-3 naNOD wat meer wit

11. lili13

lili13 Actief lid

21 feb 2011
    368
    276
    63
    Vrouw
    Ik had na mijn eisprong zoals altijd veel en dikke romerife afscheiding. En ineens na een paar dagen hield dat op en was ik zo droog als de Sahara met af en toe wat draderige afscheiding (heel minimaal) bij afvegen. Dus ik dacht, nou dit is dus duidelijk. Het is niet raak. Niets was minder waar. Ik heb nu pas sinds anderhalve week veel afscheiding weer.

Bij mijn vorige zwangerschap had ik vanaf eisprong veel afscheiding en dit bleef. Dus het is heel erg verschillend per zwangerschap bij mij.

12. kgulik

kgulik Actief lid

10 feb 2016
    165
    4
    18
    Vrouw
    Oke dankjewel voor je berichtje! Ik moest wel hardop lachen om de "zo droog als de sahara" haha, die moet ik onthouden

lili13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina