ik krijg volgende week een injectie in mijn schouder, aan de voorkant onder aan het sleutelbeen, naast mijn borstbeen. ik heb een botontsteking en hopen ze dat het met een injectie beter wordt. maar ik zie er best tegen op . gelukkig zit het heel oppervlakkig, en hoeven ze niet tussen gewrichten door te wrikken. ik hoop dat het daarom misschien wel wat meevalt. heeft iemand ervaring met deze injecties? en hoe ging het ná de spuit? veel napijn? tja veel vragen hihi!
Ik heb deze injectie gekregen ook tussen me schouder en in me nek. Ik weet niet of ik je me verhaal moet vertellen ik ben namelijk bijna flauw gevallen van de pijn en heb er een aantal dagen last van gehad. Ik moet zo een injectie ook nooit meer!
Het spuiten deed bij mij zeer. Nu is de nek ook wel een gevoelige plek natuurlijk en als ze dan zo een naald er inzetten doet dat echt veel pijn. Miss ben ik een mietje hoor maar ik vond het echt pijnlijk en achteraf niet de moeite waard want ik heb er veel pijn van gehad zowel door de injecties als door de ontsteking In ieder geval succes ermee !
Ik krijg zo'n spuit altijd in mijn arm als ik een allergie aanval heb, daar werkt zo'n spuit ook tegen ( dus geen ervaring met injectie op die plaats) maar bij mij brand de prednison ( want dat is in feite de corticosteroiden) altijd heeeeeel erg! Misschien een tip ok te vragen of ze het verdunnen met zoutoplossing, dan brand het nauwelijks. Bij mij doen de injecties nooit pijn, alleen het branden is bij mij hels ( net of er accuzuur door mijn lijf loopt) Heel veel succes!!
ik weet van de arts dat er 4 ml (geloof ik) lidocaine in zit en 1 ml prednison. maar ja, die lidocaine zal denk ik niet direct verdoven... ik hoop in ieders geval dat het helpt! de injectie zelf zal niet zo heel lang duren denk ik. napijn vind ik niet zo erg, de injectie zelf veel erger haha!
Ik heb meermaals dit soort spuiten gehad; in mijn tussenwervelschijven en in mijn SI-gewricht. Ik ben geen mietje wat pijn betreft, maar echt nooit, nooit, nooit meer! Ik werd er ter plekke kotsmisselijk van en viel bijna flauw. Thuis nog dagen lang erge napijn gehad en het hielp allemaal geen biet. Ik denk wel dat het uitmaakt of ze die spuit zetten in bot of weke delen.
Ik kreeg ze vroeger in mijn knie vanwege een peesontsteking. Zal je maar niet vertellen hoe het was. Had geen napijn overigens van de injectie. Kan je alleen maar adviseren ff een pijnstiller in te nemen voordat je gaat, misschien helpt dat nog een beetje. Sterkte en beterschap!
Ik heb er een gehad in mijn heup, nou dat was lang zo pijnlijk niet als de ontsteking die er zat hoor! Bovendien is het maar heel eventjes...
pfieuww!! ook gelukkig nog een positief verhaal haha! ik ben inmiddels ook zo zat van de pijn die ik nu al heb en vooral dat ik daardoor nog maar weinig met mijn arm kan. ik ben echt zover dat ik die injectie nu echt graag wil! maar ik zie er wel tegenop. ik hoop zo dat het er beter van wordt. al wordt de pijn maar iets minder... de dokter was iig hoopvol. sinds ik weet dat die ontsteking er zit, lijkt het alsof ik nog véél meer pijn heb...
nee, ik heb er nog nooit wat voor gekregen. ik heb wel veel medicatie geslikt voor mijn andere lichamelijke klachten, waaronder zelfs morfine en zelfs dat hielp niet voor mijn schouder. de fysio is er wel lang mee aan het klooien geweest maar dat heeft niks geholpen. daarnaast heb ik van veel deskundigen te horen gekregen dat dit probleem te maken zou hebben met mijn andere klachten (ik heb een onverklaarde lichamelijke pijnstoornis), ik riep altijd van niet. uiteindelijk heb ik toch gelijk gekregen...
Door mijn reuma regelmatig deze injecties gehad..de ene keer ging het beter dan de andere keer...en net als de anderen...een branderig gevoel..wat overigens niet heel lang duurden suc6 !!..komt goed !
Hier gehad in mijn pols, door carpaal tunnelsydroom. Zag er erg tegenop, aangezien op de pols weinig zit dan vel en bot. Maar ik voelde helemaal niets. Was zo gebeurd en het hielp ook echt. Succes ermee!!
@Kirst78, daar hoop ik ook op, dat het meevalt. want waar ik de injectie krijg, zit ook weinig. het is heel oppervlakkig, net onder de huid, dus de arts hoeft nergens tussendoor. fijn dat het jou zo geholpen heeft!
Ik heb half december een spuit in mijn schouder gehad ivm een slijmbeurs ontstekking. Ik had 1 geluk, ik wist niet dat ik hem kreeg. Ik dacht namelijk dat ik medicijnen zou krijgen maar omdat ik Crohn heb mag ik geen ubroproven of iets dergelijks slikken. De spuit deed zeer dat zal ik zeker niet ontkennen maar ik vond het opzich mee vallen. Ik had ook al die verhalen gehoord en begon dan ook spontaan te huilen toen ik hoorde dat hij gelijk de spuit ging zetten. De hele avond heeft mijn arm wel zeer gedaan en had dan ook een pijnstiller nodig. De dag er op voelde mijn schouder al beter aan. Helaas is de ontstekking chronisch geworden en gaan ze nu kijken of ze het gaan opereren.
pfieww, ik heb de injectie gehad! viel qua pijn heel erg mee, maar het is wel eng. het inspuiten heb ik helemaal niet vernomen, het werd alleen wat warm. direct daarna was mijn huid verdoofd en was de pijn een stuk minder. nu heb ik wel last van mijn schouder en arm, maar dat moet genezen.