doet van alles in bedje behalve slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door inkie, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie

inkie Actief lid

16 mei 2006
    118
    0
    0
    Als ik ons meisje in haar bedje wil leggen omdat ze al duidelijk aangegeven heeft slaap te hebben, gaat ze draaien in het bedje of gaat op haar gemak tegen de spijlen aan schoppen :) Ik vind het te gevaarlijk haar daar te laten 'spelen'.
    Ik leg haar dan een paar keer recht in haar bedje maar binnen 1 sec. is ze al weer omgedraaid het is eerder een speelparadijs voor haar.
    Ik heb al geprobeerd om haar pas in bedje te leggen als ze slaapt, maar ze vecht zo tegen d'r slaap en als ze neergelgd word wordt ze vaak weer wakker.

Iemand tip of ervaring?

bedankt!

Inkie

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman doet dat ook, en ik laat haar gewoon spelen. Meestal valt ze dan onder het spelen in slaap.

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier nog zo'n eigenwijsje hoor....vaak - zeker als er geen dekentje overheen ligt - valt hij met zijn benen tegen de spijlen omhoog in slaap....

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahaha en Iman soms wel andersom in bed... Ik maak me er niet druk om, op een gegeven moment gaan ze toch liggen hoe ze willen!

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Da's mijn idee dus ook (Rick ligt trouwens ook vaak ondersteboven en 's ochtends slaapt hij zelfs vaak op zijn buik), hij slaapt toch zoals hij dat het lekkerst vindt, laat hem maar modderen hoor, als het hem niet bevalt dan meldt hij zich wel! ;)

Deel Deze Pagina