Hoi dames, Een vraagje, ik heb de afgelopen twee maanden veel afscheiding Dun doorzichtig en waterig, nou ja waterig, het is gewoon water, als ik ergens loop of zit heb ik het gevoel dat ik in mijn broek plas. Ik ruik mezelf ook constant, echt vreselijk gênant want je bent in de veronderstelling dat iedereen het ruikt. Ook last van druk, een rommelend gevoel en steken in de onderbuik. Zwanger ben ik helaas niet. Een SOA kan het niet zijn want ik heb al jaren dezelfde partner (of hij moet me iets moeten vertellen ) Ik zou niet weten wat het is en voel me er vreselijk onder Iemand enig idee? Liefs Bloezem
ja dit lijkt inderdaad op een schimmelinfectie. Of langs de huisarts, of de apotheek (ik zag laatst op tv dat ze er nu iets voor hebben wat je niet meer op recept hoeft te halen).
Ik zou ook even de ha bellen voor een uitstrijkje. Heb je ook jeuk erbij? Maar toch had ik het ook erg in mijn vruchtbare dagen.
Ja toch even een onderzoekje voor een schimmelinfectie laten doen dan maar. Nee ik heb geen jeuk, daarom dacht ik dat het niet mogelijk was dat ik een schimmeltje bij me draag.. Maar ja, niet alle symptomen hebben zegt misschien weinig