sinds augustus vorig jaar ben ik gestopt met de pil. ben voor de pil voor ik zo ver nog weet regematig geweest. nu dus niet meer ben vrij onregelmatig. zo dus 1e 39 dagen 2e 43 dagen 3e 38 dagen 4e 33 dagen en nu zit ik dus weer op 45 dagen maandag een testje gedaan maar negatief. ik heb echt nergens last van heb niet het gevoel dak ongesteld ga worden. Maar ook niet gevoel dat ik zwanger ben. testen doe ik pas van het weekend weer maar heb even een hart onder de riem nodig. is het nog mogelijk dat ik zwanger ben? groetjes doortje
ja dat was ik ook van plan. had gewoon echt het idee dat het deze maand wel eens raak kon wezen. maar begin nu de hoop toch weer op te geven.
Niet opgeven... altijd positief blijven denken! En mocht het niet gelukt zijn: lekker blijven klussen. Succes!
dat advies zal ik zeker opvolgen haha (lekker blijven klussen) tis alleen zo onzeker allemaal. en net als iedereen hier wil ik het zo graag als je stopt met de pil denk je dat het een makkie is maar dat valt vies tegen soms. en als ik de verhalen hier om me heen hoor ook de een door de pil heen de andere na 3 maandjes of na de pil nooit meer ongesteld geworden. tja dat is dan best cru om te horen soms. groetjes
Moeder natuur werkt niet altijd even makkelijk mee. Temp je wel of gebruik je ovulatietesten? Je hebt een vrij lange cyclus. Misschien dat je ei op een ander moment valt... Ik hoop dat het binnenkort echt lukt en dat je een positieve test in je handen mag houden!