Vanaf zondag heb ik een vervelende zeurende buikpijn Zondagochtend dacht ik echt dat in ongi was geworden Maar tot mijn verbazing helemaal niks. Mijn nod is ook pas aanstaande zondag 4 maart Ik heb even mijn kaartje erbij gedaan. Kunnen jullie zien hoe of wat Als het eventueel een innestelling is, kan je daar dan zo lang last van hebben? Ik begrijp die buikpijn echt niet. Vind het zo vervelend...
Ja, probeer zo lang mogelijk te wachten. Anders lees ik overmorgen: Help, vaag streepje Succes met wachten meid! Elmo
hier precies hetzelfde ook ongi pijntje voor nod dit echt nog nooit gehad heb nog een hele lijst van dingen maar goed kan alles zijn natuurlijk succes met wachten en zal voor je duimen
kan je ook ongi pijn hebben en toch niet ongi worden? heb namelijk wel die zelfde soort buikpijn maar ben nog niet ongi
Misschien aan het innestelen (zonder je teveel valse hoop misschien te geven!?) Zou een innestelpiekje kunnen zijn maandag en je temp is nog mooi hoog. Ben benieuwd wat je temp vanmorgen was? Liefs Mirre
Mijn temp is vanmorgen iets gezakt Maar in principe nog wel mooi hoog 36.89 Gisteren dus 37.04 En de dag ervoor 36.76 Pffff ik heb ook een zere rug en nog steeds ongi pijntjes Ook ben ik lichtjes misselijk en doen mijn (.)(.) zeer Tampon test is nog wit, dus dat is wel goed Alleen zie ik het weer zo somber in.. weet ook niet waarom
Wat is een tampon test? Ik moet teovallig ook 4 maart ongi worden en ik heb ook aleen paar dagen kampen in mijn onderbuik. Het lijkt inderdaad alsof ik al ongi ga worden. Ikka helaas niet mee doen mee doen met tempen, want ik werk zeer onregelmatig dus kan ik geen vast tijdstip aanhouden. Is wel heel lastig hoor.
Tampontest erin en eruit halen Is het nog wit dan komt je ongi nog niet Heb je bruinverlies dan is het meestal zo dat je ongi eraan komt Wel balen dat je niet kan tempen Sam...
balen bianc.. ik hoop dat het iets goed betekend! helaas had ik het ook deze ronde en liep op niks uit. duimduimduim voor innesteling.. mag wel he na bijna 2 jaar proberen!
hier ook nogsteeds elke keer denk ik ja het is er maar nee toch niet heb altijd dat als ik ook maar iets voel dat het dan al komt maar nu komt het niet wie weet is het een goed teken voor ons succes
Ja na 2 jaar proberen mag het inderdaad wel eens Maar wanneer begon bij jou ook alweer de bruinverlies Natas?
Dat is inderdaad al snel Natas Ik zit nu 9 dagen na mijn ei En nog geen bruinverlies Al moet ik je zeggen dat ik niet naar de wc durf Pffffff die zeurende buikpijn is namelijk nog aanwezig
succes allemaal! Ik heb normaal gesproken menstruatiekrampen op de dag dat ik het moet worden... Deze maand had ik het zo af en toe en dacht al een week lang dat ik ongesteld zou worden,... Maar zie mijn banner! Ik duim voor jullie!