Heb gister en vandaag getest maar zag een heel vaag en licht tweede streepje. Onderste is van gister en die van boven van vandaag. De test van gister is wel wat duidelijker maar ook heel licht. Zal morgen weer eens proberen...
Ik zie op beide testen wel iets maar die van vandaag is wel veel onduidelijker als de test van gister... Wel beide met ochtendurine gedaan?
Net weer een test gedaan en helaas zie je nu niks meer dus niet zwanger... Wat een teleurstelling.. ik snap echt niet waarom de test van eergister licht positief aangaf. Laat mijn menstruatie maar snel komen dan!
Balen meid... niet leuk! Ik heb ook een keer zo'n licht posi test gehad van kv terwijl ik niet zwanger was. Lijntje was toen ook niet mooi 'strak' zegmaar..
Het kan zijn dat het wel raak was hoor. Maar wat veel vrouwen niet weten is dat zwangerschappen vaak misgaan vóór NOD. Iedere vrouw is meermalen in haar leven zwanger zonder dat ze het weet of beseft. Omdat het voor NOD of vlak na NOD misgaat. Daarom adviseer ik ook altijd om niet voor NOD te testen, omdat de kans groot is dat je heel blij wordt, om vervolgens vreselijk teleurgesteld te raken. Vrouwen spreken er dan van dat ze een vroege miskraam hebben gehad, maar officieel mag je het voor je NOD nog geen miskraam noemen. Terwijl dat voor je gevoel wel zo was.. Ik hoop voor je dat je snel een goede zwangerschap mag hebben!