ik ben nu 6 weken en een paar dagen. sinds anderhalve week is min buik aan het groeien en ben wel bang of er een meerling in zit. ik snoep zelden dus daar kan het niet aan liggen.. deze foto is vandaag genomen. bij me eerste zwangerschap had ik zo buikje pas bij 15/16 weken.,. behalve dan dat me zijkanten en rug nu ook dikker is geworden..
heel normaal...!!!! (tenminste bij sommigen) vorige keer was met 8 weken het al echt voor iedereen (ook onbekenden) zichtbaar...
je bent niet de enige.. Ik heb nu al een buik alsof ik 10 weken verder ben. zal er morgen eens een foto van maken . (dit is wel mijn 3e zwangerschap)
@Cici je kan wel eem buikje nu al hebben van je darmen mischien want je kindje is zo klein een buik krijg je hier niet van natuurlijk. Denk dat het hele proces wat je ook gewoon bij je eerste hebt, dat je darmen gaan opzetten, bij een tweede veel sneller gaan. Ik heb hier ook sneller een buikje nu....
Je hoort het idd heel vaak, dat bij een 2e je buik veel eerder dik is. Bij mij juist niet, best gek. Bij m'n 1e kon ik met 8 weken mijn normale broeken niet meer aan en liep ik al in zwangerschapskleding. Nu pas ik al mijn gewone kleren nog Maar twijfel daarom dus soms of het wel goed zit daar binnenin
ook ik kan hier over mee praten ben nu 7 weken en heb vandaag met moeite me laatste broek aan getrokken , dus van de week maar es shoppen want heb van mijn voige zwangerschap nog maar 1 zwangerschapsbroek hahah k d8 ook al dat k gek aant worden was , x
Nou ik kan er ook over mee praten.. ik ben nu 8 weken zwanger maar heb nu dezelfde buik als bij 14 weken in mijn vorige zwangerschap... Ik denk elke keer zou ik dan toch verder zijn.. maar als ik jullie buiken zo zie ..
hier ook hoor. Vorige keer met 10 weken in de zwangerschapsbroeken en nu met 8 weken al af en toe een zwangerschapsbroek aan. Met 10 weken op mn werk verteld, want het was wel erg zichtbaar aan het worden (en merkbaar want had ongeveer alle kwaaltjes die je kunt verzinnen)
Ja heel normaal( helaas) Ik heb nu al de buik van toen ik 30 weken was. Ha ha dat belooft nog wat want ik had echt een enorme buik op het laatst.
Oei, wat ben ik dan blij dat ik nog nergens last van heb. Dit is mijn derde zwangerschap (nu 8 +1) maar kan nog niks zien. bij de vorige kreeg ik met ruim 4 maanden nog steeds verbaasde blikken als ik vertelde dat ik zwanger was. Toen ik een week voor de bevalling kraamverbanden haalde werd met door de winkelmevrouw gevraagd of ik niet een beetje vroeg was. Ik vond toen zelf dat ik toch echt wel een toeter had, maar als ik dit nu al zie, dan zal mijn buik wel meegevallen zijn! Lastig idd om het dan te kunnen verbergen!
Zie mijn album Ik ga als een trein !! Even een kleine stop gehad tussen week 10 en 13, maar die duurde niet lang, want OEI ik groei
Ik ben nu ook zwanger van de 2e..Toen ik 14 weken zwanger was..was mijn buik al net zo groot toen ik 20 weken was (1e zwangerschap) Dit is mijn buik met 16 weken:
Wat een prachtige buiken allemaal Bij mij duurde het bij de eerst erg lang voordat je echt wat zag, bij 32 weken zag je dat ik echt zwanger was. Toen k het tegen de gastouder van mijn oppaskindje vertelde dat ik voor het laatst kwam,was ze helemaal verbaasd dat ik zwanger was. Had ze nog niet gezien haha. Bij de tweede zwangerschap zag je het pas rond de 24/25 weken. Dus ik ben geen goede maatstaaf. Dit is mijn buik anderhalve week voordat ik beviel van N.oah, samen met mijn zusje Vind het echt leuk om jullie buiken te zien, helaas is mijn buik nooit zo groot geweest. Liefs Suzanne
Heel herkenbaar! Kon ik bij de oudste mijn buikje nog verbergen tot 15 weken, moest ik bij de 2e bij 9 weken al positiekleding aan!
bij nr 1 stond ik met 7 maanden mijn trui strak te trekken om iedereen maar te laten zien dat ik zwanger was bij nr 2 werd ik in januari aangesproken door mensen met de vraag.. en wanneer beval je.. als ik dan zei eind juni wisten ze zich geen houding te geven nr 3 kwam 12 jaar later, veel gesport, dus weer getrainde buikspieren dus ontwikkeling ging normaal.. vanaf week 16 zichtbaar zwanger. nu opnieuw zwanger.. snel na nr 3... ben bijna 7 weken en buik is al behoorlijk aanwezig.. lijk wel 20+ weken.. maar goed, met buikspiertjes die zo uitgerekt waren dat ze ergens op kniehoogte hingen... is dat ook niet zo vreemd