Mirena eruit zwanger worden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maria20, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria20

Maria20 Lid

10 mrt 2010
    5
    0
    0
    administatief medewerker
    gelderland
    dag dames,
    ik heb op donderdag 25 feb mijn mirena laten verwijderen omdat ik en mijn vriend graag een kindje willen. ik ben op dit moment 20 jaar enmijn vriend 23 we vinden allebij dat we er klaar voor zijn dus dat is al heel prettig alleen nu heb ik het idee dat ik al zwanger ben ik heb hele opgezette en pijnlijke borsten ik proef sommige dingen heel anders nu en ik heb zo in eens misselijkheid een paar keer op een dag ik hoop ntuurlijk dat ik zwanger ben alleen ja ik ben ook wel weer een beetje bang voor de teleurstelling(als het niet zo is) heeft iemand ervaring met dit onderwerp kun je me dan wat meer vertellen.

liefs Maria

2. babystuff

babystuff Actief lid

20 mei 2009
    180
    0
    0
    Hoi,

ik denk dat als je 25 feb pas je spiraal eruit heb laten halen dat je nu nog niet zwanger bent.
    Je hebt waarschijnlijk na het verwijderen van de mirena een bloeding gehad dit is normaal. Dit is alleen nog geen menstruatie waarbij je zwanger kan raken. Al zou ik het nooit uitsluiten!

Ik zou er gewoon vanuit dat je niet zwanger bent en wachten op je 1ste menstruatie.

Veel succes samen.

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Hoi Maria,

Het kan, maar hoeft niet! Twee weken na het verwijderen van je spiraaltje zou wel heel snel zijn maar, 't is een kwestie van afwachten :). De een heeft veel klachten en de ander voelt eigenlijk helemaal niets (ondergetekende :D). Behalve pijnlijke borsten vlak voor mijn nod had ik nergens last van. Vermoeidheid kwam pas met zo'n 6 weken. Dit is voor iedere vrouw anders. Gewoon testje doen als het kan en nog eventjes geduld tot die tijd ;).

4. Canna

Canna Actief lid

20 apr 2009
    271
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi Maria,

Het is natuurlijk wel heel snel, maar een vriendin van mij was ook direct na het verwijderen van de Mirena zwanger geworden. Ik was zelf na 2 cycli na het verwijderen zwanger maar dat is helaas misgegaan. Daarna ben ik nog 1x ongesteld geweest en daarna was ik zwanger, dus het kan best!

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik weet niet hoe dat met de mirena werkt, maar met de pil, hoor ik deze klachten ook nog weleens bij 'ontpillen' voorkomen..
    even geduld nog en dan maar testen, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik denk niet dat je nu al zwangerschapsverschijnselen kunt hebben wanneer je 25 februari je mirena hebt laten verwijderen. Wanneer heb je een bloeding gehad?

7. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    Ik ben twee keer direct zwanger geworden na het verwijderen van een koperspiraal!! dat je gelijk zwanger kunt worden geloof ik inmiddels dus wel.. Maar ja de mirena bevat hormonen dusse dat zou t ook nog kunnen zijn. Succes met wachten...

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Het kan wel maar je zult echt gewoon moeten afwachten wat je lichaam doet. Ik was snel zwanger, ben 2 keer ongesteld geweest en was toen zwanger. Had een vrij regelmatige cyclus meteen terwijl ik met de Mirena geen menstruatie had.

Deel Deze Pagina