Ik was net mijn medicijnen ophalen hij de apotheek en zo kom ik erachter dat ik nu een week te weinig euthyrox inneem. Vorige week vrijdag een telefonische afspraak gehad bij de internist en moest ophogen naar 175. Hoe ik er bij kom weet ik niet maar ben dus 2,5 van 25 gaan slikken i.p.v. 3. Dom dom dom.. als het hierdoor nog misgaat vergeef ik het mezelf nooit. Er zit nu niks anders op dan per direct op te gaan hogen en hopen dat de echo woensdag nog steeds goed is.
Zou ik de pilletjes nu meteen innemen i.p.v. vanavond (doe ik inboverleg met de arts altijd ‘s avonds voordat in ga slapen)
Zou ik de pilletjes nu meteen innemen i.p.v. vanavond (doe ik inboverleg met de arts altijd ‘s avonds voordat in ga slapen)
War vervelend! Ik zou gewoon vanavond innemen zoals altijd. Het is natuurlijk schrikken maar zou niet ineens iets anders gaan doen. Hopelijk valt het allemaal mee, je heht gelukkig t grotoste deel gewoon ingenomen!
Maar als je 2,5 van 25 hebt geslikt dan heb je toch 62,5 geslikt ipv 175? Of heb je daarnaast nog een tablet van 100 genomen? Ik zou me niet te druk maken als het maar 12,5 te weinig gaat. Je hebt het dan in ieder geval al iets verhoogd.
Dan echt geen zorgen maken. Ik begrijp je wel, ik slik dezelfde medicatie. Maar gelukkig is het verschil minimaal.
Hier ook wat later pas verhoogd. De internist zei wel elke 4-6 wkn prikken voor controle tot nu toe gaat het goed hier en is het stabiel...