Lekkende borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 22 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Ik heb sinds een paar weken last van lekkende borsten. Eerst kwam er alleen vocht uit en nu geel vloeistof :oops:

Laatst had ik een meegroeibh aan en toen zat mijn hele t-shirt eronder. Ik heb nu een bh bij de hema gekocht met vulling. Dan zit mijn t-shirt er in iedergeval niet onder.

Herkennen jullie dit en hebben jullie nog tips?

Groetjes Mariska

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    De oplossing...zoogkompressen.

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik had eigenlijk een vraagje over lekkende borsten, maar vind het raar om er weer een nieuw topic over te beginnen... Maar vanaf wanneer kan je gaan verwachten dat je borsten gaan lekken? Of is dat bij iedereen verschillend?

Alvast bedankt!

Gr. Miranda

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Inderdaad zoogcompressen, of wattenschijfjes (als je niet veel lekt) in je BH doen.

@Minimuisje: meestal pas na de geboorte. Bij mij komt er wel colostum uit, maar alleen als ik er in knijp. Geen gelek hier dus.

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    De ene vrouw heeft tijdens de zwangerschap al last van lekkende borsten en de ander niet. Het verschild dus per vrouw.
    Zelf had ik er de laatste maanden wel last van; vooral 's morgens... slaapshirt en bed nat. :(

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Het fijnst vind ik katoenen zoogkopressen. Had al vrijd snel last van lekkerende borsten bij die wegwerp dingen kreeg ik giga schralen tepels en dat is niet fijn.

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb er nu ook al last van, maar alleen s nachts. 's morgens dus te zien aan mn pyama/nachthemd ;)

8. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    haha inderdaad ik tot nu toe ook alleen s'nachts,
    dan word ik dus smorgens wakker met 2 vlekkie's op mijn t-shirt :oops:

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hier ook al maanden lekkende borsten :( . De een heeft er al heel snel last van, de ander helemaal niet. Bij mij wisselt het qua samenstelling, soms alleen vocht, soms is het gelige of wittige vloeistof. Helaas niets aan te doen. Lang leve de zoogcompressen!

10. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Heb tijdens m'n zwangerschap geen lekkende borsten gehad, soms misschien een paar druppels maar daar bleef het bij.
    Ook niet echt na de bevalling (geef geen borstvoeding), maar een klein beetje; heb toen wel voor de zekerheid zoogcompressen gebruikt.

Silly

11. Raomi

Raomi Actief lid

4 mei 2006
    130
    0
    0
    Ohh, gelukkig meer 'slachtoffers'.....ik werd er vannacht gewoon wakker van....vind het echt niet plezierig...Overdag gelukkig nog niet zo erg, maar 's nachts, vooral als ik op mijn zij lig.

12. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik heb er sinds een paar weken ook last van. Vooral als ik 's avonds op de bank zit en 's nachts.
    Ik zou idd zoogcompressen in je bh doen, het zit 's nachts niet zo lekker maar opstaan met een nat shirt is ook niet alles.

Deel Deze Pagina