Kindje voelen bij 14 weken....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rozanna, 22 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Vanmorgen toen ik wakker werd en nog even lekker op mijn zij lag, voelde ik ineens héél zacht gekriebel bij mijn baarmoeder. Ben heel stil blijven liggen om na te gaan of het niet mijn darmen konden zijn... maar dat voelt toch écht anders!!
    Ik kan het bijna niet geloven, maar heb dit nog niet eerder gevoeld en vond het zó speciaal!!
    Ik heb op internet nagekeken of het eigenlijk wel kan, zo vroeg je kindje voelen, en sommige vrouwen kunnen dit inderdaad al heel vroeg voelen. Zou ik dan zo'n geluksvogel zijn??
    Wie nog meer zo'n bijzondere ervaring????:)

2. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    hey, wat leuk! Ik heb mijn zoontje toen ook gevoeld toen in net 15 weken was. niet dagelijks hoor, maar soms als ik op een bepaalde manier zat of lag dan voelde ik hem bewegen. geniet er lekker van

3. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
    Kan best, zeker als je placenta achter ligt! Fijn dat je t zo snel voelt en straks voel je t nog veel duidelijker!

4. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Kan zeker hoor! Ik voelde mijn baby met 15 weken al. Zelfs terwijl mn placenta aan de voorkant ligt! Het voelde bij mij ook als een klein kriebeltje :D
    Geniet er van!

5. muffinmeisje

muffinmeisje Actief lid

7 aug 2009
    461
    0
    16
    Bijzonder he? Heelijk van genieten! Ik voelde mijn eerste met precies 15 weken en de tweede al met ruim 11 weken. Was erg blij dat ik er al zo vroeg van mocht genieten ;)

Deel Deze Pagina