zoals de titel het al zegt, ik ben vandaag voor het eerst naar de dokter geweest ben er sinds vorige week ook pas achter dat ik zwanger ben volgens de dokter ben ik nu 6 weken zwanger maar sinds vorige week heb ik heel af entoe op de dag even wat krampjes in me onderbuik duurt meestal maar 1 a 5 min hooguit want zodra ik dan rustig ga liggen is het wel weer weg.. en ik heb vorige week paar dagen bruine afscheiding gehad dat was gestopt en sinds vanmorgen was me urine beetje troebel 1 x maar en heb ik ook weer heel licht bruine afscheiding als ik naar de toilet ga bij het afvegen.. ik ben het helemaal vergeten uti de zenuwen vanmorgen om het aan de dokter te vragen.. ben zo bang dat het verkeerd gaat dadelijk ofzo.. wie o wie heeft dit ook meegemaakt of kan me eriets meer over vertellen.. heb vorige week per ongeluk ook een broodje filet american op en een uitsmijter met de dooier nog heel.. toen wist ik het nog niet.. kan het daar ook aan liggen mischien.. ik hoop graag op een reactie
Hoi, Die krampjes hoeven niks te betekenen hoor.En bloedverlies is pas erg als het meer word en helderrood is.Maar ik snap dat je je zorgen maakt. Dat broodje filet americain en dat ei zou ik me ook niet zo druk om maken.De kans dat je daar wat van krijgt is vrij klein.
Hoi , Ik had laatst ook wat mini krampjes en bruine afscheiding bij de 5,5 weken. Heb verloskundige gebeld maar die zei dat het niet erg is zolang je hele onderbroek niet vol zit met helder rood bloed. Niet teveel zorgen maken....! Al moet ik dat nodig zeggen