Is het normaal? s morgens om 7 uur dronken thuis komen van het stappen in adam?

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ecl

ecl Niet meer actief

oh oh discussie wel of niet drinken is er weer..........
    Heb alleen ts bericht en laatste pagina gelezen.

Ts
    Of het normaal is.....tsja dat is voor iedereen anders. Voor mij niet en gelukkig voor mijn vriend ook niet.
    Ik vindt wat jouw man heeft gedaan niet oké! Mijn vriend had een flink probleem met mij gehad!
    Snap sowieso niet waarom je(niet jij, algemeen) zo nodig stomdronken moet worden......maargoed dat ben ik.
    Denk dat je jouw gevoel met hem moet bespreken.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Omdat we er geen van beiden van houden. Als ik het had gedaan was ie ook niet met mij getrouwd.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo dan weet ik ook weer waar mijn man ik staan.....in het hokje voor minder snuggere mensen haha. Want stel je voor zeg, dat je eens in de 2/3maanden dronken bent....ojeee,wacht! Aanstaande vrijdag zullen we allebei weer gaan drinken en niet nuchter blijven, we hebben een bruiloft haha

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ook met andere dingen ja... dat lijkt me vrij logisch... maar nu gaat het toch over stappen, laat thuiskomen en aangeschoten of dronken zijn? ofniet?;)

enne tja iedereen denkt er anders over... ook ik....
    kan me zeer verheugen op een girlsnight uit.... de ene keer kijken we een film samen, de andere keer gaan we uit eten... of we besluiten dat we toch bij een van ons thuis blijven en nagels gaan doen of andere vrouwendingen... ennnnn het komt ook weleens voor dat we spontaan aan de alcohol gaan en dikke lol hebben en jaaa dan gaan we wel eens te ver... tsjah wat is er erg aan he... het ergste wat je kan gebeuren is dat je beroerd word en de volgende dag een beetje brak bent.....

we hebben het thuis altijd goed geregeld, onze mannen zijn gewoon thuis... kids staan op met papa en gaan wat leuks doen en moeders kan uitslapen...:D heeeeeerlijk toch!!! zo voel ik dat ik nog leef als ik dit af en toe kan doen! en dat is echt niet alleen maar een borrel drinken hoor... nog zooooo veeeeel meer dingen..... ik hou van het leven, mn gezin mn vriendinnen en vrienden.... en ik ben geen typ die elke weekend op de bank wil zitten...:D

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou geniet ervan....:D
    ik ook aanstaande dinsdag, doorweekse avond nog wel! :p mijn beste vriendin is jarig en jaaa daar hoort een feestje bij...:D maare de volgende dag sta ik om 7 uur weer naast mn bedje hoor... dussss

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Precies zo hier. Maar dan ook precies! Ik vind het heerlijk om af en toe even los te gaan. En dan heb ik echt geen zin om de hele tijd te gaan nadenken over het hoeveelste wijntje het is en of dat nog wel "done" is op mijn leeftijd. (al merk ik wel dat ik nu, met 35, minder kan hebben dan vroeger. :p )

Oh en ook ik heb zeer vervelende ervaringen met dronken mensen maar daar kan verder niemand wat aan doen en daarom zou ik mijn man nog steeds niet verbieden te drinken.

Haha ben ik even niet-snugger. :D

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb hier toch nergens gezegd dat ik hem iets verbied? Hij mag van mij alles doen wat hij maar wilt in zijn leven, maar dan is er dus wel een kans dat ik opstap.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Jammer dat er bij jou tussen een avondje voor de buis en dronken worden geen ruimte is voor andere leuk dingen.

Ik vind het inderdaad niet betuigen van enorme wijsheid, vooral niet wanneer je al even volwassen bent en kleine kinderen hebt, dronken worden kan voorkomen wanneer je nog jong bent en niet goed weet om te gaan met alcohol, lijkt me dat je wanneer je op deze leeftijd bent je toch wel weet om te gaan met dit soort verdovende middelen en weet wanneer je te ver gaat.

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113

Het is toch niet zo dat als je een keer te veel drinkt dat je dan "niet met alcohol kan omgaan"? Vind ik wel een beetje overdreven hoor. Je gaat toch niet uit met de intentie om je laveloos te drinken? Over het algemeen is het gewoon een gezellige avond uit en ondertussen drink je wat. En soms wat te veel. Jij doet net alsof het het DOEL is om dronken te worden.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Nou ik weet niet precies wat men onder 'los gaan' en ' de bloemetjes buiten zetten' verstaat, maar denk dat dan wel de beodleing is dat je veel drinkt

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    De bedoeling is dan een leuke gezellige avond hebben met een wijntje/biertje/drankje erbij. En af en toe vind ik het best lekker om wat meer te drinken dan een of twee ja, omdat ik dan wat losser kom. Me wat makkelijker in een groep beweeg omdat ik anders best een beetje verlegen ben. Ik vind het gewoon wel een lekker gevoel. Kijk, niemand zit erop te wachten om kotsend boven de wc te hangen maargoed, dat is het risico dat je dan loopt.

Edit: mijn kinderen zullen er in ieder geval NOOIT iets van merken omdat ik pas 's nachts terug kom en gewoon weer rond een uur of elf naast mijn bed sta. En dan hebben zij een superleuke ochtend met papa gehad en na een douche ben ik weer helemaal mijn frisse zelf hoor.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Och jeetje, ik ben wel eens dronken, gewoon omdat het lekker is om dronken te zijn :D
    Ik ben daar echt niet minder ' snugger ' om. Ik vind dat eigenlijk best beledigend om zoiets te zeggen. Omdat iets niet in je manier van leven past, is het toch niet nodig om mensen voor dom uit te maken?

Umm, ik noem jou toch ook niet dom omdat jij geloofd? Iets wat totaal niet binnen onze levensstijl past, en wat ik persoonlijke grote onzin vind.
    Dat gaat toch nergens over?

Of mensen met overgewicht noem ik toch ook niet minder snugger, omdat ze teveel eten of niet sporten ( om ook maar even lekker kortzichtig te doen ).

Er is niks mis met alcohol, mits met mate en verantwoordelijk. En ja, je kan verantwoordelijk dronken zijn hoor. Strontlazerus zijn valt daar niet onder.
    Zo hebben wij laatst gezellig met vrienden gezeten, waar ik degene was die dronk, terwijl mijn man nuchter was.
    Was gewoon thuis, kindjes sliepen en het is niet laat geworden want de volgende dag sta ik nuchter om 7 uur op met de kids.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Wat iemand van mij vind zou me echt een worst wezen hoor ;). Verantwoordelijk dronken zijn zoals jij dat zegt valt voor mij onder aangeschoten zijn.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mij ook hoor, maar mensen onder dom scharen vind ik gewoon not done. En dat alleen omdat iemand af en toe eens wat drinkt :(
    En aangeschoten wil ik het niet noemen, dat is voor mij hooguit wat licht in de kop.

Strontlazerus, de weg naar huis niet meer weten, kotsend kruipen en alleen nog maar brrlllllllaaallllrrrrbbbb kunnen zeggen vind ik ook veel te ver gaan. Maar lekker dronken zijn, beetje ouwehoeren en om niks de slappe lach krijgen, ach, heerlijk zo af en toe. Even geen remmingen.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb niemand dom genoemd en vooral niet iemand aangesproken die af en toe eens wat drinkt.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Het was ook meer in het algemeen bedoelt, n.a.v. meerdere posts van verschillende mensen ( waaronder jij ) waarin woorden als, niet snugger, bijster slim etc werden genoemd.

17. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Nou, dat je hier wel. Maar dat is jouw mening.

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Maar zelfs als kinderen er wel iets van mee krijgen, dan is er nog niks aan de hand vind ik hoor.
    Ik heb geen trauma of alcohol verslaving omdat ik als kind mijn vader weleens dronken zag met een verjaardag. En ook mijn kinderen zien het weleens, so what. En ja, dan blijft een van ons idd op zondag weleens lang in bed liggen. Ook daar vind ik niks mis mee. Zolang het toch niet iedere week is.
    Zonder drank kan kan ik zeker ook een leuke tijd hebben, maar soms vind ik het lekker om te drinken of lekker te gaan stappen.
    Waarom zou ik dit niet meer doen nu ik volwassen ben en kinderen heb? Ik vind niet dat iemand dan ineens minder verantwoordelijk is.

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    ja niet zo snugger, niet zo slim (ik zei niet dom), en ik had het ook niet over iets drinken.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahanja dat klopt:D

Ja als het voor jullie zo werkt he;) maar je man respecteert natuurlijk ook,je verleden dan he?

Deel Deze Pagina