Is het normaal? s morgens om 7 uur dronken thuis komen van het stappen in adam?

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat een discussie weer....
    Sommige drinken graag eems wat en gaan lekker los en sommige doen dat niet...lekker belangrijk hahaha...

Ik ga lekker verder met mijn glas wijn te drinken en vindt het wel goed geweest in dit topci....

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja doet hij zeer zeker hij kent mij al vanaf 11 jarig meisje hij weet wat het met mij heeft gedaan.

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik vind dat samen op één lijn liggen het belangrijkste is. Elkaars grenzen respecteren. Maar verbieden werkt niet en ik vind het raar dat het vaak wel zo gebeurd. Mijn man is geen stapper en is een maand geleden voor het eerst sinds onze relatie alleen gaan stappen tijdens een vrijgezellenfeest. Hij heeft het er echt van genomen, was behoorlijk aangeschoten (dronken vind ik echt iets totaal anders) en ik heb hem zelf opgehaald om 5 uur 's nachts. Ik was behoorlijk in shock hahaha, puur omdat ik dit niet had verwacht. Een vriend van ons bleef toen ook bij ons slapen. Het was een erg gezellige nacht, ochtend en middag uiteindelijk :D
    Ik gun hem dit heel erg. Ook omdat ik zelf regelmatig iets met vriendinnen doe. Van een lunch, of shoppen tot aan stappen. Ik vind het heerlijk om me dan even lekker te laten gaan en ben dan ook wel vaak aangeschoten. Dat zorgt vaak ook voor hilarische verhalen. Leuk, ik kan daar echt van genieten! Maar echt dronken, nee daar hou ik niet van. Maar mijn man moet dat wel lekker zelf weten. Ik zou het niet leuk vinden als hij dronken om 7 uur thuis zou komen, maar uiteindelijk heeft hij daar last van en niet ik. Ik ben zijn baas of moeder niet. Wel zou ik aangeven dat ik dit niet leuk zou vinden als het zou gebeuren. Als hij dan weer nuchter is uiteraard ;)
    Ik zou juist willen dat hij eens wat vaker iets leuks ging doen met vrienden. Gewoon omdat hij het eigenlijk heel leuk vond op het vrijgezellenfeest en ik het ook belangrijk vind dat je los van elkaar lol kunt hebben. Persoonlijk vind ik het heel belangrijk iets voor jezelf te hebben. Dat kan in elke vorm en hoeft natuurlijk niet per se met alcohol. Maar ik vind de zeldzame stapavondjes heerlijk! En mijn man heeft nu met diezelfde vrienden afgesproken vaker te gaan. Ik hoop zelfs dat het ook echt gaat gebeuren, is toch leuk voor hem!

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Voor de 2x per jaar dat mijn man zich een stuk in zijn kraag drinkt, kan het mij niks schelen. Zolang hij een leuke nacht of dag gehad heeft vind ik het prima. Hij komt thuis en rolt zijn mandje in.

Hij weet dat hij zijn eigen kots op moet ruimen (niet dat het ooit nodig geweest is). En ik zie hem wel we als hij zijn roes uitgeslapen heeft.

Dus ja, voor die enkele keer dat het gebeurt vind ik het prima.

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hier gebeurt het niet omdat mijn man naar eigen zeggen "die tijd heeft gehad". En voor mij is dat ook zo. Ik heb er echt geen behoefte meer aan om op die manier uit te gaan.

6. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Echt op alles: AMEN!!

7. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ik zou het ook echt niet leuk vinden, maar meer omdat ik gewoon een jaloers kreng ben en omdat ok mezelf dan heeeeel zielig vind als ik niet mee mag of kan. Ik stap zelf namelijk ook graag!! Maar nu ik zwanger ben doe ik het eigenlijk even niet. Mocht mijn man wel gaan en om 7 uur dronken thuis komen prima als het maar niet wekelijks is. Ik zet dan gewoon m'n eigen jaloezie aan de kant. Dronken thuis komen vind ik niet een heel erg drama.

Maaarrrrrr ik heb een man met een verleden waarin hij coke gebruikte en mij daar altijd in belazerde dus alleen stappen durft hij nu niet meer. In iedergeval niet met bepaalde personen. En dat zou ik dus ook echt niet meer goedkeuren.

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Nou. Het ligt eraan
    Je moet het er wel bijde over eens zijn

Zaterdag nacht zijn wij ook weg geweest
    Meer hij had 2 biertjes op die
    Niet goed zijn gevallen omdat hij nooit drinkt
    Maar ik kon me vandaag me eigen de benen onder mijn lijf vandaan lopen
    Omdat hij zijn verjaardag zou vieren .
    Hij zat daar half te slapen

Ja dan word ik wel boos

Maar verder...

Mwah ik gun mijn partner wel een leuke avond
    Maar idd kots opruimen mag die zelf doen !

9. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Sorry ik vind je ook dom als je dronken bent/word ...

Ik zie met eigen ogen wat dat met iemand kan doen, en nee ik zeg niet dat iedereen zo is maar ik vind je gewoon erg dom dat je dronken word. Waarom dronken worden ? Wat is daar nou zo leuk aan dan ?

10. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43

Ben jij nog nooit dronken geweest dan?

11. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Uh, nee...tot dat niveau verlaag ik me niet.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gelukkig;)
    Hier ook een vader die alcoholist is...dus snap je wel hoor;)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jezus wat een onzin! Dom zijn als je dronken wordt en tot dat niveau verlaag ik me niet....WAAR slaat dat op!
    Nee zegt eigenlijk meer over jullie als je zo' n stomme dingen kunt zeggen...sorry hoor....

14. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ikke wel hoor, wat een lol zeg. De volgende dag dood ziek op bed liggen. Me als een debiel gedragen, en ja iedereen die dronken is of aangeschoten gedraagt zich belachelijk ookal zie je dat misschien zelf niet op het moment. Het is toch eigenlijk te triest voor woorden dat je het zonder drank niet naar je zin kan hebben of dat je een leuke avond associeert met alcohol. Dat je een wijntje of 2 drinkt als je gezellig op de bank zit omdat je het lekker vind oke, maar als volwassene (met kinderen!!) je vol lopen zuipen om lol te hebben is gewoon zielig.

Mijn vriend en ik zitten trouwens erg goed op 1 lijn. We zijn gewoon beide op normale tijden thuis, drinken geen druppel alcohol en missen absoluut niks hoor. We kunnen het ook naar ons zin hebben.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Is dronken worden iets normaals dan? Iets wat leuk is om te doen?
    Gebruik je ook andere middelene om onder invloed te raken?

16. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ach mijn vriend is echt een gezellligheidsdier, en ja hij komt ook weleens thuis met een biertje teveel op. Ik vind het alleen maar grappig dat stuntelende gedoe en het is de moment van mij om hem eens goed uit te horen. Hij is namelijk een binnenvetter.

Maar goed de feiten; de een komt heel anders thuis als een ander.
    Mijn vriend dus ontzettend melig en vrolijk.
    Maar er zijn ook die chagerijnig worden of juist agressief en er niet tegen kunnen.
    Ook is het hoe zijn ze de volgende dag.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dronken zou ik zelf nooit worden ( durf ik niet)

Maar dat beetje aangeschoten gevoel na 2 a 3 wijntjes vind ik soms erg leuk.

Maar ik drink vooral een wijntje omdat ik het echt lekker vind en ik geniet dan ook echt van een glas. Meestal drink ik er maximaal 2 per keer ( en dat 1 keer in de zoveel weken in het weekend)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk? Ik wordt nooit dronken hoor;) maar ik doe ook niet alsof het een grote zonde is...beledig geen mensen door te zeggen dat je dan dom bent en je je niet zo,zou verlagen;)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat klopt wel.....soms heb je mensen die stronvervelend zijn...dat is niet fijn;)

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind dronken worden inderdaad niet abnormaal. Ik vind het niet normaal om elke week dronken te zijn, maar zo af en toe vind ik schokkend nee.
    Net als iemand die blowt, geen probleem mee.
    En dan nog, het zijn mijn zaken niet.

Ik ben allang blij dat ik mensen niet 'dom' , 'kansloos' of weetikveelwat vind omdat ze een keertje dronken zijn. I love my open mind :D

Deel Deze Pagina