Wij gaan zelf ook regelmatig stappen en zijn dan vaak rond een uurtje of 6 thuis. Soms goed gedronken ja. Hier geen probleem. We vinden het allebei leuk om weg te gaan en degene die thuis is die doet dus de kids. Maar wat ik begrijp gaat hij vaker weg, dan had je dit toch ook van de week al eens kunnen bespreken. ?
Totaal geen problemen mee. Manlief mag best stomdronken thuis komen om een uurtje of 6 a 7... Ik doe die dag wel lekker iets leuks met onze zoon. Zolang het niet wekelijks gebeurt heb ik er echt geen problemen mee...
tsja wat is normaal? iedereen heeft een uitlaatklep nodig mijn vent rijd motor die van jou gaat te stappen tot in de vroege uurtjes als het niet elk weekend gebeurt maar als jij het niet fijn vind zal ik er eens met hem over praten
Nee ik vind dat niet normaal eigenlijk.. dan zou ik liever hebben dat hij in overleg in een BB of bij een vriend bleef slapen en dan nuchter terug komen omdat ik niet wil dat onze kinderen mijn man in zo'n staat zien.
Als je vrijgezel en jong bent,is t normaal.. Stappen, drinken, shoarma eten, opweg naar huis! Nu zou ik t niet erg vinden, als t maar af en toe is. Liever niet dronken hoor!! Gewoon goeie afspraken maken! Hij vind t blijkbaar normaal en weet niet beter
Ik denk dat als je geen ouder bent en niemand hebt die thuis op je zit wachten, het helemaal prima is. Maar in dit geval.. Nee, ik zou het ook niet tof vinden. Nu houden wij er allebei sowieso niet van om apart van elkaar weg te gaan, wij doen zulke dingen sowieso alleen samen.
Ach zolang het niet elk weekend gebeurt zal die kleine toch niet 'lijden'? Beetje overtrokken, dat ene keertje mist hij zijn of haar papa/mama echt niet heel erg hoor
Zolang dit niet regelmatig voor komt zou ik er echt geen problemen mee hebben. Hopelijk heeft hij een leuke nacht gehad. Zelf lijkt het me ook heerlijk om weer eens zo te kunnen gaan stappen maar rond een uur of 2 lig ik al voor apengapen hahaha. Zolang je maar niet vandaag op je tenen moet gaan lopen omdat hij de drank eruit wil slapen toch?
Ach... als hij toch uit zou gaan zou me het eerlijk gezegd geen zak uitmaken hoe laat hij thuis zou zijn. Behalve als we natuurlijk hebben afgesproken dat hij rond een bepaalde tijd thuis zou zijn. Maar aangezien ik zijn moeder niet ben heb ik daar weinig over te zeggen vind ik. Wij zijn hier niet zo erg van "dat zou hier niet gepikt worden" ofzoiets. We zijn allebei onze eigen mensen en ik ga ook regelmatig alleen weg naar vriendinnen/vrienden bijvoorbeeld. En als ik dan de hele nacht weg wil blijven zou dat totaal geen probleem zijn, als ik het ff zou laten weten. Edit: en dan houd ik het ook echt niet bij spa hoor.
Als het niet gevaak gebeurt is het geen probleem vind ik. Af en toe moet je wel eens kunnen gaan stappen en lekker drinken.
Ligt eraan, doet ie dit 1x per 3 jaar of regelmatig? Als dit echt een uitzondering is, dan joh let it go.. Anders zou ik toch even met hem praten.
Ben ik dan echt de enige die het niet zou pikken en hem er ook echt niet meer in zou laten ? stomdronken én om 7 uur sochtends aan komen zetten, nee dan kan ie weg blijven
Ik lees niet dat hij stomdronken is hoor, alleen dat er een walm om hem heen hangt. Stomdronken zou ik ook niet zo cool vinden en dan zou ik hem naar bed schoppen, bij de kinderen uit de buurt. (kan ik makkelijk zeggen hoor, want dat doet mijn man dus echt nooit, haha!)
Waarom zou ie niet meer binnen mogen.. Dat vind ik echt zo stom Iemand stomdronken buiten laten staan, gerrum, dalijk valt ie ergens in slaap en wordt zn portemonnee en alles gestolen.
Dat vind ik dan zijn probleem. Persoonlijk vind ik dat je als vader, en ook op zekere hoogte als partner je grenzen moet kennen en niet in een levensstijl van losbollige vrijgezel moet leven, of dat nou wekelijks of 1x per jaar is vind ik allebij niet goed. ik zal dan wel een zeiktrut zijn maar hier gebeurt t niet
Daar maak je toch van te voren afspraken over? Doe je dat niet, tja, dan kan ie wel eens vroeg in de morgen thuis komen.... Als je t geen probleem vind dat je man alleen op stap gaat, moet je t ook niet erg vinden als hij het er ff lekker van neemt. Al zou ik t ook niet leuk vinden als je kind dan overgeslagen wordt.
Mja hier was manlief wegens wat wegwerkzaamheden pas tegen 8 uur thuis. Maar die komt straks rond lunchtijd gewoon uit bed. Dan bak ik een eitje... Even stevig lunchen (nouja, voor hem ontbijt dus) En tja dat ie dan de rest van de dag moe is... Dat heeft zichzelf aangedaan Hij gaat straks nog braafjes boodschappen doen begreepmik net Denk dat ik eht erger zou vinden dat hij de hele dag in bed ligt dan dat ie laat thuis komt. En 1 keertje is 1 ding.. Maar heb het idee dat het wel vaker gebeurd bij jullie.