is het normaal?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door elsie22, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

is het normaal dat ik nog niet me nog niet helemaal de oude voel? ik bedoel voornamelijk lichamelijk. ben nu 4 maanden geleden bevallen met uiteindelijk een ks.

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Elsie,

Hier rond dezelfde tijd bevallen. Wat voor een lichamelijke klachten/veranderingen bedoel je? Wat ik hier nog erg merk is dat mijn hormonen echt nog niet de oude zijn. Zo ben ik echt nog veel labieler dan normaal en heb ik 's nachts of heel koud of zweet aanvallen. Verder last van haaruitval en een slecht geheugen.

Na mijn eerste zwangerschap vond ik het ook echt wel een maand of 9 duren voordat ik me weer mezelf voelde.

Maar moet er wel bij zeggen dat ik twee keer normale, goede bevallingen heb gehad, weet dus niet hoe dat moet zijn na een KS.

Groet Snoozie

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

soms een slap gevoel in mijn benen, ben wel begonnen met beenspieroefeningen om ze sterker te maken, het is ook niet elke dag dat ik het heb maar af en toe. heb dat voordat ik zwanger was en bevallen nooit gehad.

4. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien ff je bloeddruk laten meten? Wellicht een lage bloeddruk, dat kan volgens mij ook z'on zwabberend gevoel geven. Of ijzer tekort? Ik weet het ook niet precies hoor.

Ik ben ook echt nog niet de oude, had dat wel verwacht, maar ja. Gewrichtsklachten, hoofdpijn, zweten, haaruitval. Allemaal ontzwanger klachten...

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik had het ook idd anders verwacht! ik kan al veel meer als toen ik net bevallen was hoor maar het viel me gewoon op.

Deel Deze Pagina