Vlokken in de urine.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Gaby83, 13 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hallo

Ik heb een vraag. Ik had hem hier al op het forum gesteld maar we kunnen er niet goed uitkomen, vandaar dat ik hem aan jullie stel.

Ik heb sinds kort vlokken in de urine, ook is mijn urine donkerder dan normaal. Dit heb ik nooit gehad, heb ook geen blaasontsteking omdat ik dat wel vaker heb en hier nu geen last van heb.
    Vrijdag teste ik ook licht positief met matcare, mijn ovulatietesten blijven ook steeds donkerder dan normaal. Toen ik zaterdag teste met kruitvat was deze nog lichter en vandaag met cb digi teste ik niet zwanger.

Wat zijn die vlokken in de urine en kan het een teken zijn van zwangerschap?

Groetjes gaby

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi gaby,

Vlokjes in de urine kunnen afkomstig zijn van afscheiding dat mee naar buiten word gespoeld. Toch kan je ook een blaasonsteking hebben ondanks dat je geen overduidelijke symptomen hebt. Laat het gewoon even nakijen voor de zekerheid. Donkere urine heeft te maken met je vocht intake. Goed blijven drinken! Helemaal met warm weer!

iMKE

Deel Deze Pagina