Mijn zoontje is nu 15 maanden nog wat, en ik volgens mij is het bijna afgelopen met de bv. Ik had al eens eerder gemaild, dat hij de laatste tijd steeds minder dronk. Ik geef alleen nog in de ochtend en avond, en in de avond vond hij alles wat om hem heen gebeurde veel interessanter dan drinken aan die tiet, maar gister en eergister, nam hij twee slokken en stopte. En elke keer als ik hem aanlegde, twee slokjes en stopte onmiddelijk. Alsof er ook niets meer uitkomt! Want als ik hem een fles melk geef, dan drinkt hij heel gretig. Nu vanochtend stopte hij ook heel snel weer met drinken (terwijl hij juist in de ochtend nog ff lekker kon tuttelen) maar dat deed hij nu ook niet. Komt er gewoon niet meer uit? En is het afgelopen met de pret?
Dat weet ik niet, zelf geen ervaring mee nog, DL drinkt nog sloten volgens mij Heb je er vrede mee als het stopt?
Er komt niet zomaar niks meer uit; bv handelt over vraag en aanbod. Als jouw zoontje er klaar mee is en 2x per dag maar 2 slokken neemt, dan gaat jouw lijf minder melk produceren. Misschien heb je je eisprong of word je ongesteld een dezes dagen? Als je niet wilt dat het stopt, moet je je zoontje even op jouw verzoek aanleggen in een rustige kamer zonder prikkels zodat hij niet zo afgeleid is. Als je blijft aanleggen kan je nog tijden doorvoeden!