is het nou begonnen of zijn dit pijnlijke oefen weeën?

Discussie in 'De bevalling' gestart door dreamingPris, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamingPris

30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    heb vanaf vannacht een uur of 2 hele erg buik krampen weet gewoon niet hoe ik moet gaan liggen staan of moet gaan zitten om de pijn te verzachten.

echt zo gevoel dat ik heel erg aan de diaree ben zulke krampen heb ik en dat trekt dan helemaal door naar voren naar me buik liezen en boven benen.
    ik moet het dan echt weg puffen want het is voor mijn doen haast niet te houden :(

de krampen houden zich ongeveer 1 a 2 min aan alleen is heel onregelmatig net als nu kan ik 10min rustig achter de pc zitten met maar 2 krampen.
    maar der net in bad kwamen ze zeker om de 5 min

is dit nou het begin meiden word dit alleen maar erger de pijn?
    :pale:

2. winnietje

winnietje Niet meer actief

denk voorweeen en weet niet of je kindje al vast ligt in je bekken anders kan dat het ook nog zijn. Ik heb het vorige week gehad. Gister bij de verloskundige lag het kindje vast in de bekken dus bij mij was het dat. Anders gewoon voor de zekerheid je vk bellen. Sterkte

gr Winnie

3. dreamingPris

30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    kindje lig vast want ben namelijk gisteren nog op controlen geweest bij de VK ;)

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Tjah, je weet het pas als het daadwerkleijk begonnen is. Het kan het begin zijn (en ja de pijn wordt nog velemalen erger, sorry!) maar het kan al aan de gang zijn. Als ze heel regelmatig komen (om de paar minuten) verloskundige bellen, maar dat weet je uiteraard.

Succes!

5. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    het kan inderdaad nog erger worden, maar als je het niet vertrouwd zou ik de vk gewoon even bellen. Ik spreek uit ervaring. Ben vorige week bevallen van een mooie dochter. Ook ik had krampen van 11uur het s'avonds en dit werd alleen maar erger. Om 1uur gebeld met de verloskundige maar aangezien de krampen niet regelmatig kwamen dacht ze niet aan ontsluitingsweeen. Totdat ik om kwart voor 3 weer kon bellen omdat ik persweeen had!

6. dreamingPris

30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    hallo dames!

ik moes het nog even zegen maar ik was al bezig toen met bevallen die dag.
    had die dag hele erge buik pijn maar had toen al 3cm ontsluiting.

23dec 22:12 uur is onze Zoon Brandon geboren!

7. Motherlove

10 aug 2008
    42
    0
    0

Gefeliciteerd en geniet ervan!
    Hoop dat je een goede bevalling hebt gehad!

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Gefeliciteerd!

9. dreamingPris

30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    dankje wel!
    en de bevalling ging super 19uur vliezen door geprikt en half uurtje persen en de kleine was er zo geen knip of uit geschuurd dus ook geen hechtingen

voelde me echt goed.!

10. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Wow, geweldig! Gefeliciteerd!
    Geniet van je mannetje.

11. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    Goeie bevalling dus ook nog! gefeliciteerd meis!

Deel Deze Pagina