eigenwijs en bakerpraatje waar als vk t adviseert?

Discussie in 'De bevalling' gestart door gevalletje, 31 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    Hoi,

sorry moet even mn frustraties kwijt.
    vorige week te horen gekregen dat de kleine helemaal vast en ingedaald is. vandaag blijkt dat de eigenwijsje er helemaal niet meer in ligt, was toch te koud schijnbaar :) zelfs de vk zegt dat t n eigenwijsje is....

volgende week vrijdag word ik anders gestript. hopen dat t vanzelf gaat. ohja de vk zei dat ik veel tonic/bitterlemon moet drinken of spicy eten, dat t de bevalling op gang kan brengen, dit zijn toch bakerpraatjes (dacht ik) maar waarom zegt de vk het dan?

waar nog meer eigenwijsjes in de buik?

ben t zoo beu om zwanger te zijn... je kan niks meer en dat wachten......

alvast iedereen een fijne jaarwisseling en op naar een goed 2009!

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Balen he dat wachten, ik snap je helemaal. Alledrie mijn kinderen zijn na de uitgerekende datum geboren dus begrijp je helemaal. :rolleyes:
    Ik denk dat jou verloskundige daar in geloof, ik zelf persoonlijk niet maar kwaard zal het nooit kunnen. Ik heb zelf alles geprobeerd en weet dat het niet helptl. :)
    Dus je moet het zelf weten je het ga doen. Hopelijk kom de kleine gauw voor je. :eek:

3. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    hier ook een eigenwijsje... al weken hoor ik dat hij/zij niet is ingedaald maar dat het wel met het hoofd tegen mijn bekken aan ligt. vorige week woensdag een echo gehad, maar geen reden gevonden waarom niet indalen.
    gisteren weer controle vk, en nu blijkt ie weer veel hoger te liggen.... ver boven mijn bekken.

ik vraag de hele tijd waarom dit is, tja eigenwijs zeggen ze dan.

tonic/bitterlemon en spicy eten :confused: ik heb ook altijd begrepen dat dit bakerpraatjes zijn.
    wel hoorde ik onlangs dat een vk tegen een vriendin van me zei dat veel wandelen (bewegen) en sex wel echt werkt.

gelukkig ben ik het nog niet echt beu, maar het idee dat het zo nog maar 2 weken kan duren maakt me ook weer niet echt blij.

heb je last van veel kwaaltjes? ik heb eigenlijk nergens last van en kan alles nog.

4. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    kijk wel uit als je veel bitterlemon/tonic gaat drinken.
    dit kan namelijk de darmpjes van je kindje stimuleren,waardoor de kleine in het vruchtwater zou kunnen poepen.
    nou bestaat die kans natuurlijk altijd,maar je hebt wel meer kans hierop met de bitterlemon/tonic.

5. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    dank voor jullie reactie. hier verder nog steeds de kwaaltjes, benauwd en oprispingen van de maag omdat de kleine zo hoog zit.

en idd het zijn volgens mij bakerpraatjes, maar goed alles met mate moet toch wel goed zijn.

en sex is altijd lekker ;)

fijne jaarwisseling en hopelijk komen de kleinen maar snel.

6. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hier nog een eigenwijsje, een stuitliggend eigenwijsje om precies te zijn. Moxa-therapie en draaipoging geprobeerd, maar is blijven liggen zoals hij/zij lag. Ik krijg volgende week, 7 januari, een keizersnee.

7. randi

randi Niet meer actief

als je baarmoederhals verweekt is dan kan sex inderdaad de bevalling in gang zetten maar anders lukt het daar ook niet mee maar het blijft natuurlijk wel leuk :D bitter tonic zou ik zeker niet teveel drinken want je moet opletten met de aspartaan dat erin zit is niet zo goed voor je kleintje. hoop dat jullie eigenwijsjes er snel zijn

8. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Het schijnt dat het hart van een ananas ook kan werken om de bevalling te doen beginnen!

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
  10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Als je lichaam er aan toe, kunnen die dingen idd werken, maar misschien gaf ze het advies ook enkel wel, zodat je zelf het idee hebt, dat je er wat aan kan doen? Dat dat beter voelt dan 'zinloos' afwachten?
    Ik dronk frambozenbladthee (vooral ook voor NA en TIJDENS de bevalling, dat schijnt echt te werken - dat het de bevalling opstart is net zo 'waar' als de ananas en de bitter lemon) , en ik vond het op zich wel een prettig idee ook, op die manier was ik er toch op een positieve manier mee bezig, terwijl ik het al aardig zat was.

11. simone 24

simone 24 Actief lid

1 apr 2008
    226
    0
    0
    bij mij heeft het allemaal niet geholpen. denk dat het pas helpt als het bijna zover zou zijn.

Deel Deze Pagina