Ik heb om de een of andere reden het idee dat bevallingen vooral in het duister van de nacht plaatsvinden, onzin natuurlijk, ik ben zelf immers ook gewoon om 7.45 uur geboren. Wanneer begón jullie bevalling?
Euhm,ik verloor 's nachts vruchtwater.Toen ik om 03.00 u opstond merkte ik het. Dus eigenlijk...'s nachts
Bij mij begon het z'n beetje tegen 05.00 met vruchtwater, beetje, toen vanaf 5.45 weeen om de 6 minuten. 07.00 naar het ZH gereden, 11.25 Steven geboren.
Mijn bevalling is ingeleidt, dus ik tel niet Maar ik heb ergens gelezen dat het idd waar is dat de meeste bevallingen snachts beginnen, omdat je dan helemaal ontspannen bent en je door het donker ook beter in jezelf kan keren... Dit geldt trouwens niet alleen voor mensen, maar ook voor dieren Trouwens als jij om 7:45 uur geboren bent... Hoe laat denk je dan dat de bevalling begonnen is?
ha ha, inderdaad ja, zal toch geen bevalling van 1 uur en 3 kwartier geweest zijn? Het schijnt inderdaad met de rust te maken te hebben, want halverwege een bevalling moeten vluchten is niet praktisch gebleken.
Nee, een bevalling van 1,5 uur, begon om ongeveer 6.15 uur en ik was er om 7.45 uur ik hoop dat ik het zelf ook zo snel mag doen.
Op dit moment klopt ons voorgevoel dus wel een beetje loeki, Ik ben zelf om 01.25 geboren, mijn vriend om dezelfde tijd. Mijn zusje om 17.00 uur, dus die niet, 8)
Al mijn kids zijn overdag geboren, 10.56, 09.43 en 14.42... dusss... de weëen begonnen allemaal s'morgens vroeg rond de klok van 5-6 uur...
bij mij begonnen de weeën om ± 5 uur s'morgens op zaterdag en op zondagavond om 23.31 uur is mijn zoontje geboren
Daarom oook dit topic Bosi, ik was heel benieuwd in hoeverre ons vermoeden klopte. Ik heb namelijk sterk het gevoel dat ik overdag niet zal beginnen.
Van mijn eerste zwangerschap ben ik om 4:30 smorgens wakker geworden met weeen en om 6:45 dus dik 2 en half uur later is mijn dochter geboren. Groetjes Anna
hoi ik ben om 0.30 begonnen met vliezen die braken en om 4.43 was mijn kleine meid ter wereld. liefs rianne
Bij mij begonnen de echte weeen om half 12 's ochtends en om 01:35 in de nacht was mijn kleine wondertje geboren!