Ik vind het geen leuke naam, maar als jullie het mooi vinden zou ik het doen. Vind het in ieder geval geen vreemde naam.
als jullie het maar mooi vinden, daar gaat het om. en het is ook geen pestgevoelige naam naar mijn idee. Je maakt toch nooit iedereen blij. Zo vind ik Rinne erg leuk, net of ooit iemand die gaat gebruiken maar ik vind hem leuk dus de rest went er maar aan!
Ik vind het een aparte naam, maar wel een leuke. Ik vind persoonlijk een naam 'vervelend apart' wanneer je denk uhh wie? Deze naam is apart maar wel 'makkelijk'. Meningen over namen zijn erg verdeeld. Zou het nooit kiezen voor mijn dochter, maar ik vind het erg leuk!
Ik vind het idd wel belangrijk dat het geen pestgevoelige naam is.. Rinne is trouwens ook leuk apart! Ben toch blij te lezen dat merendeel deze naam apart, maar niet te geknutseld en toch makkelijk vinden. Vind het toch niet niets... Je geeft je kleine een naam die zij haar hele leven moet meedragen. Maar nogmaals...jullie reacties helpen enorm
Het is een bestaande naam die weinig voor komt.. stond vijf jaar geleden ook op ons lijstje! Ik vind hem nog steeds mooi
Ik vind het eigenlijk wel een mooie naam, kort krachtig en je hoort het nooit. Meid kan jou het schelen wat een ander er van vind. Als jullie het maar mooi vinden.
Ik vind het mooi! Origineel en lief. Menthe vind ik fijner uit te spreken, die naam is in mijn omgeving een keer gegeven aan een meisje.
Ik vind het geen gekke naam maar ik moet persoonlijk wel denken aan merde, wat toch niet de allerleukste betekenis heeft
ik vind de naam ook erg leuk klinken, nog nooit gehoord, maar de combinatie van letters, en uitspraak, ik vind het wel leuk!
Het doet me denken aan mennen, of het Franse woord merde. Toch vind ik het geen extreem vreemde naam. Ik vind het geen mooie naam. Maar niet raar
Hier moest ik dus ook meteen aan denken (ik woon in Brabant)... Persoonlijk zou ik er dus niet voor kiezen maar als je t een mooie naam vind en hier niet in de buurt woont, gewoon lekker doen!