Even schrik bij controle!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Macdee, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Gisteren controle bij de vk. Ze wilde even naar het hartje luisteren, maar ze kon hem niet vinden.
    Wat kan je dan schrikken zeg!!!
    Na bijna 5 minuten toch gevonden (hij/zij was nu al verstoppertje aan het spelen). Wat een opluchting, mijn hart ging echt al een razende tekeer....

2. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ja jeetje dat is schrikken!!!
    Ik ben donderdag naar de VK geweest en was zo zenuwachtig, omdat ik me helemaal niet zwanger voel en dat maakt me zo onzeker!!

Ze zette het apparaat erop en de kleine schoot er gelijk langs en hoorde het hartje daarna meteen.......wat een opluchting!!

Nou meis ik hoop dat je een beetje van de schrik bekomen ben en genieten he

3. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Ja inmiddels gaat het wel weer goed. Ik ben overduidelijk zwanger (zere borsten, enorme buik, humeurig, misselijk etc) maar toen ik een miskraam kreeg had ik dat ook. Dat maakte het extra spannend....

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dit heb ik gehad met de zwangerschap van alicia met 17 wk zwangerschap. ruim 15 minuutjes zoeken en kon niks vinden. moest rekening houden met het ergste en ging naar het ziekenhuis voor een echo. Kon alleen maar huilen, had het al over dat ik dit keer wel wilde bevallen etc en in mijn hoofd had ik al afscheid genomen. op de echo bleek er niks aan de hand en lag helemaal onder in mijn baarmoeder verstopt en lag lekker te slapen. heb er even aan moeten wennen dat ik toch echt moeder ging worden en het was even een heel raar moment. je hebt al afscheid genomen en dan ineens is ze er nog en ging gewoon een gezonde dochter krijgen.

is echt iets wat je niet mee wilt maken

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Heb ik ook gehad. En vooral dat ze al begon, als ik het niet kan vinden dan moet je maar even langs het ziekenhuis. Begon ik hem wel flink te knijpen. Bij mij lag ze ook onderin terwijl ze rond m'n navel luisterde. Ze vond hem alsnog wel, maar was wel wat van slag die dag

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Heb ik ook een keer gehad, schrikken was dat zeg!

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    dat zal wel schrikken zijn geweest

bij mij zij ze eerst van het is ng zo klein dus schrik niet als ik het eerst niet kan vinden, maar toen ze het apparaatje op mn buik zette hoorde je het gelijk

8. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0

Dat zei ze bij mij ook. Alleen bij mijn vorige kindje vond ze hem altijd direct en nu met 12 weken ook al.
    Het is echt onvoorstelbaar hoe snel dat een mens een doemscenario in zijn hoofd kan hebben...

Deel Deze Pagina